// شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰

The Boys از شبکه آمازون پرایم، سومین سریال پربیننده روز است

The Boys که به‌زودی قسمت آخر فصل دوم خود را تقدیم تماشاگرها می‌کند، تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های روز شده است.

آمازون اعلام کرد که تعداد بینندگان سریال The Boys در فصل دوم، تقریبا دو برابر فصل اول است

مخاطبان می‌دانند که آمازون پرایم به تمدید سریال The Boys برای فصل سوم پرداخت، دستور ساخت اولین سریال اسپین-آف آن را صادر کرد و یک برنامه‌ی اختصاصی با حضور بازیگران را بعد از هر اپیزود «پسران» پخش می‌کند. علت همه‌ی این‌ها هم موفقیت قابل‌توجه اثر است که حالا بهتر از قبل می‌دانیم تا چه اندازه بزرگ به نظر می‌رسد. مطابق آمارهای منتشرشده از سوی شرکت Nielsen، جدول رده‌بندی سریال‌ها در هفته‌ی گذشته براساس تعداد مخاطبان آن‌ها به شرح زیر است. در این جدول هفتگی، سریال‌ها براساس تعداد دقایق دیده‌شده از آن‌ها توسط مخاطبان، رده‌بندی می‌شوند.

یکی از نکات جالب گزارش هفته‌ی اخیر آن است که برای اولین‌بار در مدتی طولانی، بالاخره یک سریال که به نتفلیکس تعلق ندارد، توانست وارد ۹ رتبه‌ی برتر شود. آن سریال هم The Boys، محصول بزرگ‌سالانه‌ی شبکه‌ی آمازون پرایم است که این‌روزها با هر اپیزود، بیش‌ازپیش مخاطبان را مجذوب خود می‌کند.

شان اشمور در فصل دوم سریال The Boys

۹- سریال The Legend of Korra (نتفلیکس): ۵۴۱ میلیون دقیقه

۸- سریال Grey's Anatomy (نتفلیکس): ۶۱۶ میلیون دقیقه

۷- سریال Away (نتفلیکس): ۶۳۱ میلیون دقیقه

۶- سریال Shameless (نتفلیکس): ۶۳۹ میلیون دقیقه

۵- سریال Criminal Minds (نتفلیکس): ۶۷۵ میلیون دقیقه

۴- سریال The Office (نتفلیکس): ۸۴۳ میلیون دقیقه

۳- سریال The Boys (آمازون پرایم): ۸۹۱ میلیون دقیقه

۲- سریال Lucifer (نتفلیکس): ۱.۴۲ میلیارد دقیقه

۱- سریال Cobra Kai (نتفلیکس): ۲.۱۷ میلیارد دقیقه

آنتونی استار در نقش هوملندر در فصل دوم سریال The Boys

این آمار وقتی جالب‌تر به نظر می‌رسد که به یاد می‌آوریم اکثر سریال‌های این فهرست یا صرفا حق پخش اینترنتی آن‌ها در اختیار نتفلیکس است یا بعد از چند فصل توسط نتفلیکس به‌صورت کامل خریداری شدند. در حقیقت فقط سریال Away در این فهرست یک سریال کاملا اختصاصی شبکه‌ی نتفلیکس به حساب می‌آید؛ اثری که به مراتب کمتر از سریال The Boys دیده شده است. راستی محصول کاملا اختصاصی شبکه‌ی اینترنتی/استریم‌محور آمازون پرایم، در فصل دوم به دو برابر تعداد تماشاگرهای فصل اول خود دست پیدا کرد. تازه نباید از یاد برد که نقدهای فصل دوم سریال The Boys هم تا این‌جا مثبت‌تر از نقدهای فصل اول آن بوده‌اند.


منبع Forbes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده