// چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

ویدیو و پوسترهای جدید فیلم The New Mutants منتشر شدند

باتوجه‌به اینکه پس از سال‌ها تأخیر بالاخره فیلم The New Mutants چند روز دیگر پخش می‌شود، سازندگان یک کلیپ تبلیغاتی جدید و دو پوستر جذاب از این فیلم مورد انتظار را تحویل طرفدارها دادند.

چهره وحشت کرده چند بچه در فیلم نیو میوتنتز دیزنی و ایکس من

کمتر از ۱۰ روز دیگر فیلم The New Mutants در چند سینمای آمریکا اکران می‌شود و مدتی بعد از آن قدم به بازارهای خارجی می‌گذارد. این فیلم که باید بیشتر از دو سال پیش اکران می‌شد، مدت‌زمانی تقریبا ۹۰ دقیقه‌ای دارد و یک فیلم ترسناک نوجوانانه به حساب می‌آید. اکنون هم در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون شاهد انتشار پوسترها و کلیپ توضیح‌دهنده‌ای هستیم که مخاطبان را به خرید بلیط «نیو میوتنتس» دعوت می‌کنند.

دیزنی باتوجه‌به اینکه قرارداد پخش آنلاین این فیلم در دست شرکت برادران وارنر (بخوانید شبکه HBO Max) است، تمام تلاش خود را به کار برد تا تعهد فیلم برای اکران سینمایی «نیو میوتنتس» را از یاد نبرد و حداقل بخشی از سود فروش آن را پس از این همه سال، به‌دست بیاورد. حالا باید صبر کرد و دید که آیا اصلا اثر مورد بحث ارزش صبر طرفداران را داشت یا پس از پخش تعداد قابل توجهی از بینندگان را ناامید خواهد کرد؟

داستان این فیلم به چند نوجوان می‌پردازد که قدرت‌های ابرقهرمانی دارند و در یک ساختمان زندانی شده‌اند؛ ساختمانی که همواره ترس و تعلیق را بر زندگی آن‌ها تحمیل می‌کند. همچنین باتوجه‌به کلیپ جدید به نظر می‌رسد که آن‌ها باید با مبارزه مقابل موجودات ناشناخته و عجیب، راه خود را به بیرون از این بیمارستان/دیوانه‌خانه باز کنند.

پوستر آتشین فیلم The New Mutants با رد بزرگ خون جلوی نوجوانان

هر ۴ تأخیر تاریخ اکران فیلم The New Mutants تقصیر ویروس کرونا/کووید 19 نبود و تاریخ اکران اثر مورد بحث بارها به خاطر مشکلات استودیوها با فیلم و مواردی مانند تصمیم‌گیری برای ضبط مجدد برخی سکانس‌ها و سپس لغو این تصمیم دچار تغییر شد. میسی ویلیامز، هنری زاگا، بلو هانت، چارلی هیتون، آلیس براگا و آنتونیو باندراس تیم بازیگران اصلی The New Mutants را تشکیل می‌دهند. اما بر هیچ‌کس پوشیده نیست که لقب اصلی‌ترین ستاره‌ی فیلم «نیو میوتنتس» جاش بون به  آنا تیلور جوی تعلق دارد.


منبع IGN Nordic
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده