نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ اکران جدید فیلم The New Mutants اعلام شد

فیلم The New Mutants همچنان قرار است در سینماها اکران شود و والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم تاریخ اکران جدیدی را برای این فیلم اعلام کرده‌اند.

داستان تاخیرهای پیاپی فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) به یک داستان تکراری و خسته کننده برای طرفداران تبدیل شده و این فیلم تاکنون ۶ تاریخ اکران را دریافت کرده که بارها به دلایل مختلف اکران این فیلم عقب افتاده است. اگرچه بیشتر تاخیرهای این فیلم که اثری متفاوت و تقریبا ترسناک از مجموعه فیلم X-Men (ایکس من) است، به‌خاطر برنامه فیلم‌برداری دوباره در نظر گرفته شده توسط فاکس قرن بیستم بوده، اما بار آخر ویروس کرونا باعث شد تا در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) شاهد اکران فیلم The New Mutants نباشیم که بالاخره قرار بود این فیلم در این تاریخ و بدون اینکه اصلا فیلم‌برداری دوباره آن انجام شود، روی پرده برود که درواقع نسخه اصلی و کارگردان فیلم است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران جدید فیلم میتونت‌های جدید مشخص شده است. شرکت والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم سرانجام رسما تایید کردند فیلم The New Mutants همچنان طبق برنامه اولیه قرار است در سینماها اکران شود و حال این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۸ اوت ۲۰۲۰ (۷ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. دیزنی همچنین تغییراتی بیشتری در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود نیز ایجاد کرد که براساس آن انیمیشن Ron's Gone Wrong که با همکاری قرن بیستم و Locksmith تولید شده، قرار است به‌جای ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند ۱۳۹۹)، در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران شود.

 آنا تیلور جوی، میسی ویلیامز، هنری زاگا، بلو هانت، چارلی هیتون، آلیس براگا و آنتونیو باندراس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The New Mutants حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars بوده است. فیلم The New Mutants طبق برنامه قبلی قرار است با درجه سنی PG-13 اکران شود و گفته می‌شود که مدت زمان آن حدود ۹۴ دقیقه یا به عبارتی یک ساعت و ۳۴ دقیقه است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده