نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

اولین تصویر از طراحی دوباره سونیک در فیلم لایو اکشن خود ظاهرا فاش شده است

به‌تازگی تصویری احتمالی از بنر تبلیغاتی فیلم Sonic the Hedgehog منتشر شده که در آن شاهد طراحی جدید شخصیت سونیک هستیم.

ماه اردیبهشت امسال بود که شرکت پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) را منتشر کرد که ظاهر سونیک در این تریلر با واکنش تند طرفداران این خارپشت محبوب مواجه شد و پس از آن سازندگان فیلم اعلام کردند که ظاهر سونیک در فیلم Sonic تغییر خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر تبلیغاتی منتشر شده که گفته می‌شود به این فیلم لایو اکشن/انیمیشن تعلق دارد و در آن شاهد ظاهر جدید سونیک هستیم. به‌تازگی یک کاربر تصویری را در صفحه خود در توییتر منتشر کرده که طبق گفته او، در یک سالن سینما یک بنر تبلیغاتی از فیلم Sonic the Hedgehog قرار داده شده که در آن شاهد طراحی جدید سونیک هستیم و بیشترین تغییرات در صورت او ایجاد شده است. همچنین دو تصویر دیگر نیز فاش شده که درواقع این بنر تبلیغاتی را به‌نوعی تایید می‌کند، اما پارامونت تا به این لحظه واکنش رسمی به این تصاویر نداشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ظاهر جدید سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog

ظاهر جدید سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog

ظاهر جدید سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog

اگرچه هنوز واقعی بودن این تصاویر تایید نشده، اما ظاهر سونیک در این تصاویر بسیار به نسخه بازی آن نزدیک‌تر شده و به‌نظر می‌رسد که سرانجام قرار است به‌زودی شاهد نمایش تریلر جدید فیلم Sonic the Hedgehog با ظاهر جدید سونیک باشیم. بااین حال، طراحی بدن و دیگر بخش‌های سونیک ظاهرا ثابت باقی مانده و تغییر خاصی در آن ایجاد نشده است. جیمز مارسدن در نقش تام د کاپ (Tom the Cop) یا تام واچوفسکی، بن شوارتز در نقش سونیک (صداپیشگی)، جیم کری در نقش دکتر اگمن (روباتنیک)، تیکا سامپتر، آدام پالی، دبس هاوارد، نیال مک‌دوناف و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Sonic the Hedgehog پیش از این برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود، اما این فیلم اکنون قرار است با سه ماه تأخیر در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) اکران شود. کارگردانی فیلم Sonic بر عهده جف فاولر بوده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده