نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

بخش تلویزیونی مارول در حال ساخت سریال برای دیزنی پلاس است

برخلاف خبرهای قبلی، بخش تلویزیونی مارول نیز در حال ساخت سریالی تایید نشده برای سرویس استریم دیزنی پلاس است.

همانطور که پیش این اعلام شده بود، مارول استودیو در حال ساخت چندین سریال برای سرویس استریم دیزنی پلاس است و گفته می‌شد که بخش تلویزیونی مارول قرار نیست در حال حاضر با این سرویس استریم همکاری کند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش تلویزیونی مارول نیز به جمع سازندگان سریال برای سرویس استریم Disney Plus اضافه شده است. در مصاحبه با ددلاین، جف لاب، رئیس بخش تلویزیونی مارول تایید کرد که این استودیو نیز در حال ساخت چندین سریال برای دیزنی پلاس است، اما اطلاعاتی از این سریال‌ها را به اشتراک نگذاشت. او همچنین تایید کرد که آن‌ها قرار نیست در هیچ یک از سریال‌هایی که مارول استودیو در حال ساختن آن‌ها است، مشارکت و همکاری کنند. لاب گفت:

اول از همه باید روشن کنم که این سریال‌ها، سریال‌هایی هستند که آن‌ها مسئولیت ساخت و انتشار آن‌ها را بر عهده دارند و تمامی مسئولیت آن بر عهده استودیوی فیلمسازی است. ثانیا، بخش تلویزیونی مارول در حال همکاری با دیزنی پلاس برای ساخت سریال است. ما تنها ساخت این سریال‌ها را هنوز رسما اعلام نکرده‌ایم و نگفته‌ایم که در حال کار روی چه سریال‌هایی برای دیزنی پلاس هستیم.

جف لوب

اکنون بخش تلویزیونی مارول در حال ساخت سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) برای شبکه ABC، سریال Runaways (فراری‌ها) برای هولو (Hulu) و سریال Cloak and Dagger (شنل و خنجر) برای شبکه Freeform، است. همچنین مارول و هولو پیش از این از همکاری برای ساخت سریال‌های جدیدی چون سریال Ghost Rider (گوست رایدر)، سریال Helstrom (هل استروم)، سریال M.O.D.O.K، سریال Hit-Monkey، سریال Howard the Duck، سریال Tigra and Dazzler Show و سریال The Offenders، خبر داده بودند. این در حالی است که گفته می‌شود بخش تلویزیونی مارول در حال ساخت یک سریال ابرقهرمانی با محوریت گروهی متشکل از ابرقهرمان زن برای شبکه ABC نیز است که اطلاعات زیادی از این پروژه در دسترس نیست. 

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد


منبع Comignsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده