// سه شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

نویسنده جدید دنباله فیلم سینمایی Wolverine مشخص شد

به نظر می‌رسد که دنباله‌ فیلم سینمایی The Wolverine برای خود نویسنده جدیدی پیدا کرده باشد چرا که مایکل گرین قصد دارد قلم را به دست گرفته و شخصیت هیو جکمن در نقش لوگن برای فیلم جدید را شکل دهد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

نکته خوب درمورد این خبر این است که مایکل گرین با مجموعه‌های ابرقهرمانی غریبه نیست. او پیش از این بر روی دو فیلم سینمایی Heroes و Green Lantern فعالیت داشته و اخیرا نیز کار نوشتن فیلم نامه‌ دنباله‌ی فیلم سینمایی Blade Runner را به اتمام رسانده است.

پیش از این دیوید جیمز کلی قرار بود وظیفه نوشتن فیلم نامه را بر عهده داشته باشد. طبق اطلاعات منتشر شده هیو جکمن پس از اتمام این فیلم دیگر در نقش شخصیت ولورین ظاهر نخواهد شد. هنوز داستان کلی فیلم مشخص نشده است اما چندی پیش پاتریک استوارت اشاره کرد که روند داستانیِ فیلم مربوط به اتفاقات بین دو شخصیت ولورین و چارلز زایویر خواهد بود.

این دنباله هنوز نام مشخصی دریافت نکرده اما طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در تاریخ ۱۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ در بریتانیا و چند روز بعد در آمریکا اکران شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده