نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

صد و یک سگ خالدار روی دیزنی پلاس خواهد آمد

انیمیشن 101Dalmatian Street و همچنین انیمیشن Bluey روی سرویس استریم شرکت والت دیزنی خواهند آمد.

شرکت والت دیزنی (Walt Disney) تقریباً هر روزه فیلم و سریالی جدید را برای سرویس دیزنی پلاس (+Disney) معرفی می‌کند و حال در خبری جدید مطلع شدیم در جشنواره آثار انیمیشنی انسی اعلام شده است که سریال‌های انیمیشنی بیشتری برای سرویس دیزنی پلاس پخش خواهند شد. انیمیشن 101Dalmatians Street (خیابان صدویک سگ خالدار) یکی از این آثار خواهد بود که البته این اثر وفاداری زیادی به نوشته‌ها و رمان دودی اسمیت ندارد و محصول کشور کانادا و بریتانیا است و در صف پخش سرویس دیزنی پلاس قرار گرفته است. این انیمیشن اوایل سال جاری در اکثر کشورهای قاره اروپا پخش شد و داستان دیلان و دالی به‌همراه ۹۷ برادر و خواهر جوان آن‌ها و والدینشان، یعنی دلیلا و داگ را رویت می‌کرد. این موجودات دوست‌داشتنی در خیابان 101Dalmatian در محلهٔ کمدن تاون شهر لندن زندگی می‌کنند و پس از آنکه خالق میلیارد آن‌ها (همان دودی اسمیت) برای زندگی در جزیره آن‌ها را ترک می‌کند، به‌سختی به‌زندگی خود ادامه می‌دهند.

Disney+

دیگر انیمیشن تأیید‌شده برای پخش از سرویس استریم دیزنی پلاس، انیمیشن Bluey (بلویی) شبکه BBC است که علاوه پخش از دیزنی پلاس از شبکه دیزنی جونیور نیز پخش خواهد شد. این انیمیشن برای سنین ۵ تا ۷ سال ساخته شده است و داستان ماجراجویی‌های سگ ۶ ساله‌ی بازیگوش و انرژیکی است.

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸) در ایالات متحده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این شرکت همچنین اعلام کرد که هزینه اشتراک این سرویس ۶.۹۹ دلار خواهد بود که این میزان، تقریباً نصف هزینه‌ای است که سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) برای طرح اشتراکی خود در نظر گرفته است (۱۲.۹۹ دلار). براساس گفته‌های اگنس چو، معاون رئیس ارشد بخش محتوای دیزنی پلاس، در زمان عرضه، سرویس استریم دیزنی پلاس شامل ۷ هزار و ۵۰۰ قسمت از برنامه‌های تلویزیونی خواهد بود که در حال حاضر پخش می‌شوند یا از دنیای تلویزیون کنار رفته‌اند. علاوه‌ بر این، دارای ۲۵ سریال مخصوص و ۱۰ فیلم ویژه خواهد بود؛ کتابخانه‌ای با ۴۰۰ عنوان فیلم و ۱۰۰ اثر سینمایی که اخیراً روی پردهٔ سینما رفته‌اند، در این سرویس وجود دارند. فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی 4)، انیمیشن Dumbo (دامبو)، فیلم Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی)، انیمیشن Frozen II (منجمد ۲)، لایو اکشن‌های بازسازی شده‌ای مانند فیلم Aladdin (علاءالدین)، فیلم The Lion King (شیر شاه)، فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالفیسنت: معشوقه شیطان) و فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم)، از جمله آثاری هستند که در این سرویس استریم قرار دارند.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده