نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

مدیر کل سینمای حرفه‌ای از امکان پخش مسابقات تیم ملی ایران در سینماها می‌گوید

به تازگی محمدرضا فرجی صحبت‌هایی مبنی بر امکان پخش مسابقات تیم ملی فوتبال ایران طی جام ملت‌های آسیا در سینماهای کشور گفت.

جام ملت‌های آسیا آغاز شده است و امروز، تیم ملی فوتبال ایران در اولین مسابقه خود به مصاف یمن خواهد رفت. پیش از این، در جام جهانی فوتبال بازی‌های تیم ملی ایران در سینماهای کشور به نمایش درآمدند، از آن پس صحبت‌هایی مبنی بر پخش مسابقات ملیِ فوتبال در سینماها مطرح شد و حالا با فرارسیدن جام ملت‌های آسیا، این بحث داغ‌تر از قبل دنبال می‌شود. البته در زمان پخش مسابقات جام جهانی و اکنون که موضوع پخش فوتبال در سینما بازهم مطرح شده است، برخی از سینماگران به این اتفاق اعتراض کردند. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ محمدرضا فرجی، مدیر کل سینمای حرفه‌ای درباره پخش مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌‌های آسیا به شرح زیر صحبت‌هایی کرد:

بر اساس تقاضاهایی که اکثر استان‌ها، سینمادارها و متقاضیان برای پخش فوتبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران داشتند، به استحضار می‌رساند که هیچ مجوزی صادر نشده است و امکان پخش فوتبال در سینماها وجود ندارد.

فرجی در ادامه اضافه کرد:

موضوع پخش فوتبال از سینماها در اولین فرصت درشورای عالی اکران بررسی خواهد شد و در صورت صدور مجوز با هماهنگی مراجع ذی‌ربط نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره پخش فوتبال در سینماهای کشور چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده