نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

شایعه: گای ریچی فیلم Captain Britain and the Black Knight را کارگردانی می‌کند

طبق شایعات منتشر شده، ظاهرا گای ریچی کارگردانی فیلم Captain Britain and the Black Knight را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است سرانجام شاهد حضور شخصیت کاپیتان بریتانیا در دنیای سینمایی مارول باشیم. کشور بریتانیا همیشه از اهمیت خاصی برای مارول برخوردار بوده است و کوین فایگی نیز ظاهرا به شخصیت کاپیتان بریتانیا علاقه‌مند است. حال طبق خبری که وب‌سایت Ain'tItCoolNews که در گذشته اعتبار بسیاری را داشت، منتشر کرده، به نظر می‌رسد که کمپانی مارول استودیو در حال ساخت فیلم Captain Britain and the Black Knight (کاپیتان بریتانیا و بلک نایت) است و گای ریچی نیز ممکن است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد.

guy ritchie

طبق گفته یکی از منابع نزدیک، مارول استودیو یکی از استودیوهای فیلمسازی پاین وود در بریتانیا را به‌صورت آزمایشی در ماه نوامبر و دسامبر امسال (آبان تا دی) رزرو کرده است و گفته می‌شود که این پروژه Captain Britain and the Black Knight نام دارد. همچنین نام گای ریچی به‌عنوان کارگردان این پروژه در دفترچه رزرو این تاریخ‌ها ثبت شده است. طبق اطلاعاتی که این منابع منتشر کرده‌اند، مارول تمایل دارد تا از فضایی که پیش از این قرار بود در اختیار فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) قرار داده شود و با خروج دنی بویل از این پروژه و توقف مراحل پیش تولید آن بدون استفاده باقی مانده، برای ساخت این فیلم استفاده کند.

Black Knight

با این حال، هنوز مشخص نیست که چقدر این اطلاعات درست است و آیا شاهد ساخت فیلم Captain Britain and the Black Knight خواهیم بود یا خیر، اما قطعا همکاری گای ریچی با دنیای سینمایی مارول و همچنین دیدن دو شخصیت کاپیتان بریتانیا و بلک نایت می‌تواند اتفاق جالبی باشد. در حال حاضر ریچی در همکاری با کمپانی والت دیزنی کارگردانی فیلم Aladdin (علاالدین) را بر عهده دارد که مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. همچنین ریچی ممکن است برای کارگردانی فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هلمز ۳) نیز بازگردد که با توجه به اکران این فیلم در دسامبر سال ۲۰۲۰، ممکن است اجازه دهد تا او در یک پروژه دیگر نیز حضور داشته باشد. فیلم Toff Guys، دیگر فیلمی است که ریچی کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده