نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

اولین تصویر توبیاس منزیس در نقش پرنس فیلیپ در فصل سوم سریال The Crown

شبکه نتفلیکس اولین تصویر توبیاس منزیس در نقش پرنس فیلیپ در فصل سوم سریال The Crown را منتشر کرد.

مت اسمیت در دو فصل اول سریال The Crown (تاج) نقش شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرو را بازی کرد که برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه امی شد. با این حال، در فصل سوم این سریال قرار است شاهد نسخه میانسال این شخصیت باشیم و به همین منظور فروردین امسال شبکه نت فلیکس از استخدام توبیاس منزیس، بازیگر سریال Outlander (غریبه)، برای بازی در نقش شاهزاده فیلیپ در فصل سوم و چهارم سریال The Crown خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس اولین تصویر توبیاس منزیس در نقش پرنس فیلیپ در فصل سوم سریال The Crown را منتشر کرده است. در این تصویر شاهد ظاهر متفاوت و مسن‌تر پرنس فیلیپ هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Crown

همچنین الیویا کلمن قرار است نقش دوره میانسالی ملکه الیزابت دوم را در دو فصل سوم و چهارم سریال The Crown بازی کند. علاوه بر منزیس و کلمن، ارین دوهرتی در نقش شاهدخت آن، بن دنیلز در نقش لرد اسنودون، هلنا بونهام کارتر در نقش شاهدخت مارگارت، جاش اوکانر در نقش شاهزاده چارلز، جیسون واتکینز در نقش هارولد ویلسون و مایکل گور، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل سوم این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اتفاقات فصل سوم سریال The Crown در بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ جریان خواهد داشت و در طول آن شاهد چهره‌های سیاسی برجسته بریتانیایی و آمریکایی بسیاری خواهیم بود. فیلمبرداری و تولید فصل سوم و چهارم سریال The Crown پشت سرهم انجام خواهد شد.

مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال The Crown نیز در ۱۰ قسمت تولید و در اوایل سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. استیون دالدری به‌عنوان کارگردان و اندی هریس به‌عنوان تهیه کننده در فصل سوم و چهارم سریال The Crown باز خواهند گشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده