نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

الیویا کلمن جانشین کلیر فوی در فصل سوم سریال The Crown می‌شود

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که الیویا کلمن قرار است جانشین کلیر فوی در فصل سوم سریال محبوب و تحسین‌شده تاج (The Crown) شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس اعلام کرد که کلیر فوی، بازیگر نقش ملکه الیزابت دوم در سریال The Crown، پس از پایان فصل دوم از این سریال جدا خواهد شد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، الیویا کلمن، بازیگر فیلم‌هایی چون پلیس خفن (Hot Fuzz)، خرچنگ (The Lobster) و قتل در قطار سریع‌السیر شرق (Murder on the Orient Express)، جانشین فوی در فصل سوم سریال The Crown می‌شود. کلمن قرار است در دو فصل سوم و چهارم، نقش ملکه الیزابت دوم را در این سریال بازی کند.

The Crown

همچنین کلمن در دو سریال Broadchurch (برادچرچ) و مدیر شب (The Night Manager) نیز به ایفای نقش پرداخته که برای بازی در سریال The Night Manager، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سریال‌های کوتاه را دریافت کرده است. او همچنین برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه امی نیز شده است. فصل دوم سریال The Crown قرار است در تاریخ ۸ دسامبر امسال (۱۷ آذر) از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. این سریال داستان زندگی ملکه الیزابت دوم از زمان عروسی خود در سال ۱۹۴۷ تا به امروز را نمایش می‌دهد و انتظار می‌رود که اتفاقات این سریال تا زمان حال ادامه داشته باشد. فصل دوم سریال The Crown نیز مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید شده است.

کار ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال The Crown بر عهده پیتر مورگان است و استیون دالدری، فیلیپ مارتین، جولیان جارلد و بنجامین کارون کارگردانی قسمت‌های فصل اول و دوم این سریال را بر عهده داشته‌اند. اندی هریس نیز تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد. مت اسمیت در نقش شاهزاده فیلیپ دوک ادینبورگ، وانیسا کربی در نقش شاهزاده خانم مارگارت، آیلین اتکینز در نقش ملکه مری، الکس جنینگز در نقش ادوارد دوک ویندزور، لیا ویلیامز در نقش والیس، دوشس ویندزور و جرمی نورتهام در نقش آنتونی ایدن، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده