نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

بازیگر نقش پرنس فیلیپ در فصل سوم سریال The Crown مشخص شد

شبکه نتفلیکس رسما بازیگر نقش پرنس فیلیپ در فصل سوم سریال محبوب و تحسین‌شده تاج (The Crown) را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس بازیگر نقش پرنس فیلیپ در فصل سوم سریال The Crown را انتخاب و رسما معرفی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، توبیاس منزیس، بازیگر سریال Outlander (غریبه) قرار است نقش دوره میانسالی پرنس فیلیپ را در فصل سوم این سریال بازی کند. او قرار است در سریال تاج جانشین مت اسمیت شود که پیش از این او در دو فصل اول سریال نقش پرنس فیلیپ را بازی کرده بود. آبان سال گذشته نیز اعلام شد الیویا کلمن قرار است نقش دوره میانسالی ملکه الیزابت دوم را در دو فصل سوم و چهارم سریال The Crown بازی کند. قرارداد منزیس نیز برای دو فصل سوم و چهارم است. در سریال The Night Manager (مدیر شب)، منزیس و کلمن هم‌بازی بوده‌اند.

The Crown

سریال The Crown از زمان عروسی و سپس تاجگذاری ملکه الیزابت دوم در سال ۱۹۴۷ آغاز شد و هر دو فصل یک دوره زندگی این شخصیت را نشان خواهد داد و به همین منظور بازیگران نقش‌های اصلی هر دو فصل عوض می‌شوند. اتفاقات فصل سوم پس از رسوایی فصل دوم جریان دارد که ارتش مسلح ملکه الیزابت دوم وارد یک جنگ غیر قانونی در مصر می‌شوند و هارولد ویلسون به‌عنوان سومین نخست وزیر دوره ملکه الیزابت دوم در دهه ۶۰ میلادی معرفی می‌شود. هر فصل سریال قرار است یک دوره تاریخی مهم را نمایش دهد و انتظار می‌رود که تا قرن ۲۱ و زمان حال ادامه داشته باشد. کار ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال The Crown بر عهده پیتر مورگان است.

مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال The Crown نیز در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد و در حال حاضر نتفلیکس زمان مشخصی را برای انتشار فصل سوم این سریال اعلام نکرده است. استیون دالدری به‌عنوان کارگردان و اندی هریس به‌عنوان تهیه کننده در فصل سوم سریال The Crown باز خواهند گشت. پیش از این توبیاس منزیس نقش مارکوس یونیوس بروتوس را در سریال Rome (روم) برای شبکه HBO بازی کرده بود و در حال حاضر او در سریال The Terror (ترور) برای شبکه AMC حضور دارد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده