نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

اولین تصویر رسمی انیمیشن Incredibles 2 منتشر شد

به‌تازگی اولین تصویر رسمی انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شده که خانواده ابرقهرمان داستان ما را در حال آماده‌باش برای مبارزه علیه مجرمین به تصویر کشیده است.

چندی پیش تیزر کوتاهی از یکی از جدیدترین و مورد انتظارترین آثاری که کمپانی دیزنی با همکاری استودیو پیکسار در حال ساخت آن است یعنی انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت انگیزان 2)، منتشر شد که توانست لقب پربازدید‌ترین تریلر فیلم‌های انیمیشنی را از آن خود کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی Disney با همکاری استودیو Pixar اولین تصویر رسمی این انیمیشن سینمایی را منتشر کردند که ما در این تصویر شاهد حضور آقای شگفت انگیز، همسر او الاستیگرل و بقیه اعضای خانواده هستیم. به لطف مجله خبری اینترتینمنت ویکلی، بالاخره توانستیم بعد از مدت‌ها انتظار برای قسمت دوم انیمیشن شگفت‌انگیزان، تصویر بسیار زیبایی از اعضای خانواده ابرقهرمان خود را در صحنه مبارزه تماشا کنیم.

در این تصویر زیبا ما شاهد حضور آقای شگفت‌انگیز یا باب، الاستیگرل یا همان هلن پار و بچه‌های آنها یعنی ویولت، دش و نوزاد خانواده یعنی جک-جک هستیم. در جدیدترین تیزر این انیمیشن با دیدن قدرت‌های پنهانی‌ای که در جک-جک وجود دارد متوجه شدیم که او خود به‌تنهایی می‌تواند حتی خیلی قدرتمندتر از جمع بقیه اعضای خانواده باشد. با اینکه هنوز هیچ اطلاعات و جزئیات دقیقی از داستان انیمیشن شگفت انگیزان 2 منتشر نشده، اما اینگونه انتظار می‌رود که در این قسمت ما شاهد این باشیم که مسئولیت‌های بچه‌داری و مراقبت از آنها بیشتر به گردن باب محول شده باشد؛ در حالی که هلن سعی دارد بیشتر وظایف عملیاتی و مبارزاتی تیم خانوادگی خود را بر عهده داشته باشد.

حال بیایید با هم نگاهی به این تصویر زیبای منتشر شده از خانواده ابرقهرمانی داستان خود در قسمت دوم انیمیشن The Incredibles بیندازیم:

The Incredibles 2

فیلم Incredibles 2 قرار است پس از چهارده سال انتظار، خانواده‌ی ابرقهرمانان را مجددا کنار هم جمع کند و گفته می‌شود که وقایع آن درست پس از پایان نخستین فیلم آغاز می‌شود؛ جایی که هلن پار متوجه می‌شود فرزند کوچکش، جک-جک، دارای قدرت‌های ابرقهرمانی مختلفی است. مادر ماجراجو در قالب شخصیت الاستیگرل به انجام کارهای ماجراجویانه مشغول می‌شود؛ در حالی آقای شگفت‌انگیز این بار در نقش یک پدر خانه‌دار فرو می‌رود! این بار نیز قرار است خانواده‌ی ابرقهرمانان با دوست خوبشان فروزون متحد شوند تا بتوانند شخصیت شروری را از پای درآورند که تا به حال دیده نشده و در این فیلم معرفی می‌شود.

تابستان امسال، پیکسار فهرست رسمی صداپیشگان انیمیشن The Incredibles 2 را رسما منتشر کرد. کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر و برد برد در نقش ادنا مد، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور خواهند داشت و به شخصیت‌های آن زندگی خواهند بخشید. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2، مانند قسمت اول بر عهده برد برد (Brad Bird) خواهد بود.

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده