نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تیزر تریلر انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شد

کمپانی پیکسار (Pixar) سرانجام اولین تیزر تریلر انیمیشن مورد انتظار شگفت انگیزان ۲ (The Incredibles 2) را منتشر کرد.

همانطور که روز جمعه هفته گذشته کمپانی پیکسار و والت دیزنی (Walt Disney) وعده داده بودند، شب گذشته اولین تیزر تریلر انیمیشن The Incredibles  منتشر شد. در این تیزر تریلر بسیار کوتاه که زمان آن کمتر از یک دقیقه است، شخصیت جک-جک، کوچک‌ترین و آخرین عضو خانواده پار دیده می‌شود که در حال استفاده از قدرتش است و به نظر می‌رسد از خواهر و برادرش و حتی پدر و مادرش نیز قدرتمندتر است. متاسفانه این تریلر کوتاه تصاویر زیادی از این انیمیشن مورد انتظار را به نمایش نمی‌گذارد، اما برای لحظاتی کوتاه آقای شگفت‌انگیز را مشاهده می‌کنیم که در حال نگه‌داری از جک-جک است و از اینکه کوچک‌ترین فرزندش نیز دارای قدرت هست، بسیار خوشحال است و در ادامه تیز مشاهده می‌کنیم جک-جک قدرتش را روی او امتحان می‌کند که بخشی از موی آقای شگفت‌انگیز نیز در این حادثه کاملا می‌سوزد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر بامزه و زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

پیش از این پیکسار تایید کرده بود که انیمیشن The Incredibles 2 تنها لحظات کوتاهی پس از پایان انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، پیکسار اولین پوستر رسمی انیمیشن The Incredibles 2 را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Incredibles 2 Poster

تابستان امسال، پیکسار فهرست رسمی صداپیشگان انیمیشن The Incredibles 2 را رسما منتشر کرد. کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر و برد برد در نقش ادنا مد، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور خواهند داشت و به شخصیت‌های آن زندگی خواهند بخشید. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2، مانند قسمت اول بر عهده برد برد (Brad Bird) خواهد بود.

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن Coco (کوکو)، انیمیشن بعدی پیکسار است که قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال (۱ آذر) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده