نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

تصویر جدیدی از صحنه فیلمبرداری فیلم Han Solo منتشر شد

به تازگی تصویر جدیدی از فیلم هان سولو منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا یکی از رویداد‌های خیلی مهم دنیای جنگ ستارگان در این فیلم اتفاق خواهد افتاد.

با اینکه همه‌ی قسمت‌های سری فیلم جنگ ستارگان (Star Wars) از امنیت فوق‌العاده بالایی برخوردار و در طی تولید خود اتفاقات کاملا محرمانه بودند، اما این موضوع اصلا درباره فیلم هان سولو (Han Solo) و تیم تولید آن صدق نمی‌کند و به طرز شگفت‌انگیز و تعجب‌آوری همه چیز برای همه باز و مشخص است. کارگردان جدیدترین و مورد انتظارترین اسپین آف دنیای Star Wars یعنی ران هاوارد، از زمانی که برای کارگردانی این اثر انتخاب شده در طی زمان فیلمبرداری، به طور مداوم تصاویر مختلفی از صحنه‌های فیلمبرداری منتشر کرده است. در آخرین تصویری که او در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده، سرنخ دیگری درباره اینکه طرفداران چه انتظاراتی می‌توانند از این فیلم داشته باشند و سال آینده که این اثر اکران شد چه چیزهایی ممکن است در آن مشاهده کنند.

چیزی که ما درون تصویر مشاهده می‌کنیم، محلی است که شباهت خیلی زیادی با ورودی یک معدن یا یک مسیر زیرزمینی دارد. ران هاواراد در زیر تصویر کلمه «?spicey» را عنوان کرده است که به نوعی با دیدن این تصویر این احتمال به وجود می‌آید که شاید معادن مواد کسل به داستان این فیلم وارد شود. معادن مواد کسل محلی در افسانه‌های دنیای جنگ ستارگان است و به همانطور که اسم آن پیداست متعلق به شخصیت کسل ران است و نام او را تداعی می‌کند. شما می‌توانید در پایین تصویر نامبرده را مشاهده کنید.

Han Solo

بازیگران فیلم Han Solo عبارتند از: آلدن ارنریچ بازیگر فیلم درود بر سزار! (Hail, Caesar) در نقش هان، جوناس سووتامو از فیلم The Force Awakens در نقش چوباکا، وودی هارلسون بازیگر فیلم اکنون من را می‌بینی (Now You See Me) در نقش مربی هان به نام بکت، امیلیا کلارک بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones)، تاندی نیوتن بازیگر سریال دنیای غرب (Westworld)، مایکل کی ویلیامز از سریال The Wire و فیبی والر بریج از سریال Fleabag در نقش‌هایی نامشخص که البته از آنجایی مایکل کی ویلیامز برای فیلمبرداری‌های اضافه و ریشوت‌ها در دسترس نبود، تیم تولید ناچارا پل بتانی را جایگزین او کردند.

بعد از جدا شدن فیل لرد و کریس میلر از پروژه، در ماه ژوئن ران هاوارد قدم پیش گذاشت تا وظیفه کارگردانی ادامه فیلم هان سولو را که هنوز هیچ نام رسمی ندارد و از سری فیلم‌ جنگ ستارگان است تقبل کند. فیل لرد و کریس میلر تنها کارگردانانی نیستند که در همین یک سال اخیر دنیای فیلم‌های جنگ ستارگان را ترک کرده‌اند. اوایل همین ماه جاری بود که اعلام شد کالین ترورو کارگردانی پروژه تولید فیلم جنگ ستارگان: اپیزود نهم (Episode IX) را ترک کرده و از تیم تولید این پروژه جدا شده است و از همان زمان کارگردان فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) یعنی  جی. جی. آبرامز جایگزین شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده