نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶

حضور مایکل کی ویلیامز در فیلم Han Solo ممکن است با مشکلاتی مواجه شود

مشکلات و اختلافات برنامه‌ریزی که بین مایکل کی ویلیامز و تیم تولید فیلم Han Solo (هان سولو) به وجود آمده، ممکن است حضور او در این فیلم را دچار مشکلاتی کند.

براساس گزارش‌ها، زمانی که فیل لرد و کریس میلر از کارگردانی فیلم مورد انتظار Han Solo (هان سولو) در ماه ژوئن اخراج شدند، تنها چند هفته از فیلمبرداری این فیلم باقی مانده بود. با این حال، به نظر می‌رسد از زمانی که ران هاوارد کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته، فیملبرداری ادامه اسپین آف فیلم جنگ ستارگان و همچنین فیلمبرداری دوباره بعضی از قسمت‌ها چندین ماه به طور خواهد انجامید. همچنین به نظر می‌رسد مایکل کی ویلیامز که بیشتر مردم او را به خاطر بازی در نقش Omar Little در سریال The Wire می‌شناسند، یکی از قربانی‌های همین فیلمبرداری دوباره و اضافه‌ای است که کارگردان جدید قصد انجام آن را دارد.

مایکل کی ویلیامز علاوه بر بازی در سریال وایر، به خاطر ایفای نقش در سریال Boardwalk Empire (امپراطوری بوردواک) و فیلم محبوب 12Years A Slave (12 سال بردگی) از سوی طرفداران فیلم و سریال شناخته شده است. ویلیامز در مصاحبه‌ای کوتاه با گزارشگر Deadline اعلام کرد که مشکلاتی که آنها بر سر برنامه‌ریزی و مسائلی که از این قبیل دارند باعث شده که او نتواند برای فیلمبرداری دوباره صحنه‌های مخصوص به خود به لندن برود و همین ممکن است منجر به این شود که او را به کل از فیلم حذف کنند. او در ادامه بیشتر درباره این مسأله توضیح داد:

زمانی که ران هاوارد برای کارگردانی این فیلم استخدام شد، تولیدکنندگان مسیر جدیدی را برای او مشخص کردند که ران باید طبق همان پیش می‌رفت و فیلم را همان‌گونه می‌ساخت. در این میان یک سری مسائل مربوط به شخصیت من بود که نیاز به بازنویسی و فیلمبرداری دوباره داشت و باید انجام می‌شد تا مطابق با همین مسیر جدید روند ساخت فیلم باشد. به همین منظور نیاز بود که من یک ماه پیش به سمت پاینوود لندن بروم تا دوباره بعضی صحنه‌ها را فیلمبرداری کنم، اما همان‌طور که می‌بینید من در حال حاضر در لوکیشن فیلمبرداری در آفریقا هستم. برنامه‌ریزی‌هایی در این میان وجود دارد. من تا اواخر ماه نوامبر که برنامه Hap and Leonard (هپ و لئونارد از شبکه SundanceTV) تمام نشود نمی‌توانم پیش آنها برگردم و آنها مجبورند که این مدت طولانی را برای من صبر کنند. فکر می‌کنم تاریخ اکران اصلی فیلم می ۲۰۱۸ باشد و این اتفاق ممکن است تاریخ اکران را کمی عقب ببرد. آنها من را همین الان برای فیلمبرداری می‌خواهند و من هم مشغول کاری هستم و نمی‌توانم پیش آنها باشم. در غیر این صورت آنها مجبورند که مدام تکه‌های مختلف فیلم را حذف کنند و از بین ببرند.

با این حال، ویلیامز خیلی خوش‌بینانه درباره تجربه‌ای که در فیلم Star Wars کسب کرده بود صحبت می‌کرد. او در این‌باره می‌گفت:

من فکر نمی‌کنم که این فیلم آخرین حضور من در جمع خانواده و دنیای جنگ ستارگان باشد. من حس خیلی خوبی درباره این خانواده و این جمع دارم و این حس خوب به دل من نشسته است و همچنین امیدوارم که از خودم هم حس خوبی برای آنها باقی گذاشته باشم و باز هم دوست داشته باشند با من همکاری کنند. تیم لوکاس فیلم یک گروه خیلی خوب و عالی است.

تیم تولیدات فیلم هان سولو یا به اجبار باید با مایکل کی ویلیامز راه بیاید و به خاطر حضور او در فیلم، اکران آن را عقب بیندازد یا مجبور است تمامی قسمت‌های مربوط به او را با بازیگر دیگری فیلمبرداری کند.

هاوارد از زمانی که مسئولیت کارگردانی فیلم هان سولو را تقبل کرده، بارها چندین سری تصویر از فیلمبرداری این اثر منتشر کرده است. جدیدترین تصویری که او منتشر کرده عکسی از کلاه Imperial بود و قبل از آن هم تصاویری مانند دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان جوان، عکسی از چوباکا در صحنه فیلمبرداری و تصویری که انگار یک بیگانه جدید را معرفی می‌کرد را منتشر کرده است.

در فیلم مورد انتظار هان سولو ما شاهد هنرنمایی ستارگانی مانند آلدن ارنرایک در نقش سولو، جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان جوان، وودی هارلسون، تندی نیوتون، فیبی والر-بریج و امیلیا کلارک خواهیم بود.

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده