نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

احتمال حضور یک شخصیت منفی و شرور دیگر در فیلم Doctor Strange

دان هارمون که اخیرا به تیم نویسندگان فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) پیوسته است، در پادکست اخیر خود به اشتباه حضور یک شخصیت منفی و شرور دیگر در این فیلم را فاش ساخت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

چند روز پیش مارول تایید کرد دان هارمون، نویسنده سریال‌هایی چون ریک و مورتی (Rick and Morty) و کامیونیتی (Communityدر زمان فیلمبرداری دوباره فیلم Doctor Strange برای نوشتن صحنه‌های جدید و اضافه فیلم، به تیم نویسندگان این فیلم اضافه شده است. حال وی در اقدامی تصادفی حضور یک شخصیت شرور و منفی دیگر را در این فیلم فاش ساخته است.

ادامه این مطلب ممکن است بخش مهمی از داستان فیلم Doctor Strange را برای شما افشا کند.

در شماره اخیر پادکست هارمون‌تاون، هارمون در حالی که داشت در مورد احتمال ساخت فیلمی براساس Community صحبت می‌کرد و در حالی که کامپیوتر او در این پادکست روشن بود، کاربری به نام Bifrost5 در ردیت متوجه فایلی بر روی کامپیوتر هارمون شده و از آن عکس گرفته است، با استناد به این تصویر، نام این فایل «Strange Confronts Dormammu» است و ممکن است شخصیت منفی و شرور معروف مجموعه Doctor Strange به نام دورمامو (Dormammu) در این فیلم حضور داشته باشد. اما این نکته مهم است که این احتمال وجود دارد که هارمون به صورت عمدی و شیطنت آمیز این کار کرده باشد تا طرفداران فکر کنند که شخصیت دورمامو ممکن است در فیلم حضور داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Doctor Strange Dormammu

پیش از این اعلام شده بود که شخصیت منفی و شرور اصلی فیلم Doctor Strange قرار است Kaecilius با بازی مدس میکلسن باشد. با این حال، دورمامو به احتمال زیاد در فیلم‌های بعدی Doctor Strange حضور خواهد داشت، دورمامو بزرگترین دشمن دکتر استرنج است. علاوه بر میکلسن، بندیکت کامبربچ برای بازی در نقش دکتر استفان استرنج به همراه چویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، بندیکت ونگ، مایکل استلبرگ، بنجامین برت و تیلدا سوئینتن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange حضور دارند. چندی پیش نیز مارول تصاویر جدید و با کیفیت بسیار بالایی را از این فیلم منتشر کرده بود.

فیلم Doctor Strange برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است و کارگردانی این فیلم نیز به عهده‌ی اسکات دریکسون، کارگردان فیلم شوم (Sinister)، خواهد بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده