نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

تصاویر جدید و با کیفیت بالا از فیلم Doctor Strange منتشر شد

کمتر از سه ماه تا اکران فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) باقی مانده است، حال مارول تصاویر جدید و با کیفیت بسیار بالایی را از این فیلم منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مارول استودیوز با همکاری وب‌سایت کولیدر، ۱۵ تصویر جدید و با کیفیت بالایی از فیلم Doctor Strange، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های نیمه دوم سال ۲۰۱۶ منتشر کرده است. اکثر این تصاویر از تریلرهای اول و تریلر کامیک کان فیلم Doctor Strange گرفته شده است اما با این حال تصاویر کاملا جدیدی را نیز در بین این تصاویر وجود دارد. اکثر تصاویر روی شخصیت دکتر استرنج تمرکز کرده است، اما تصاویر شخصیت‌های دیگری چون بارون کارل موردو، ونگ، انشینت وان (Ancient One) و شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم به نام Kaecilius به همراه تصاویری بی نظیر از جلوه‌های ویژه این فیلم را در آن می‌توان مشاهده کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر زیبا را مشاهده کنید:

بندیکت کامبربچ، چویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، بندیکت ونگ، مدس میکلسن، مایکل استلبرگ، بنجامین برت و تیلدا سوئینتن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange حضور دارند. در جریان نمایشگاه کامیک کان 2016 که اوایل این ماه برگزار شد، مارول دومین تریلر فیلم Doctor Strange را منتشر کرد. تریلری پر از صحنه‌های اکشن و خیال‌پردازانه که نشان می‌دهد هنرهای عارفانه به صاحبان آن اجازه توقف زمان و فضا را می‌دهد. همچنین مارول پوستر جدید این فیلم را نیز در پنل خود منتشر کرد.

فیلم Doctor Strange برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است و کارگردانی این فیلم نیز به عهده‌ی اسکات دریکسون، کارگردان فیلم شوم (Sinister)، خواهد بود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده