نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

ویژه برنامه نوروزی شبکه یک معرفی شد؛ فرمول یک با اجرای علی ضیا

به تازگی مشخص شده که ویژه برنامه «فرمول یک» با اجرا و تهیه‌ی علی ضیا به مناسبت شب عید برای شبکه یک سیما تدارک دیده شده است. 

یکی از رسم‌های چندسال‌ اخیر تلویزیون ایران، تدارک و پخش ویژه‌‌ برنامه‌های تحویل سال بوده است. ویژه‌ برنامه‌هایی که غالبا به پدیده‌های مختلف و مورد توجه فرهنگ عامه در طول یک سال گذشته‌شان می‌پردازند. این برنامه‌ها در بیشتر موارد با حضور بازیگران و خوانندگان مطرح به عنوان مهمان جلوی دوربین می‌روند. حال بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، ویژه برنامه «فرمول یک» با اجرا و تهیه‌کنندگی سید علی ضیا به مناسبت فرارسیدن عید نوروز از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. بنابر برخی از گزارش‌ها، پخش معمول برنامه «فرمول یک» در اواسط اسفند به مناسبت دو هفته تعطیل خواهد شد و پس مدتی ویژه برنامه نوروزی این برنامه روی آنتن خواهد رفت.

برنامه «فرمول یک» یک برنامه تلویزیونی با اجرای علی ضیا محصول شبکه یک سیما است. این برنامه با محوریت حضور مهمان‌ها پیش‌ می‌رود و در هر برنامه علی ضیا با مهمان‌های مختلف به گفتگو می‌نشیند. در چند وقت اخیر مهمان‌های این برنامه‌ی تلویزیونی حاشیه‌هایی نیز به همراه داشته‌اند.

شما کاربران زومجی نیز نظر خود را درباره برنامه «فرمول یک» با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده