نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

معرفی بازی موبایل Castle Revenge

Castle Revenge یک بازی موبایل مخصوص اندروید و آیفون است که در آن باید قلعه بسازید و به قلعه‌های دشمن حمله کنید. 

Castle Revenge یک بازی اندروید و آیفون در سبک استراتژی است که به نوعی بازی Angry Birds را با المان‌های ساخت‌وساز ترکیب کرده است. در ابتدای این بازی یک قلعه در محیطی دو‌بعدی در اختیار شما قرار دارد که در همان ابتدا با حمله دشمن رو‌به‌رو می‌شود و شما باید با ساخت مواضع دفاعی، از قلعه خودتان دفاع کنید. پس از آن، کنترل کامل قلعه را در اختیار می‌گیرید و قادر خواهید بود بنا‌های مختلفی در آن بسازید یا بنا‌های فعلی را ارتقا دهید. هدف شما در زمینه ساخت قلعه، ساخت سازه‌ای است که بتواند در برابر حمله‌های دشمن مقاومت کند و در کل باید تلاش کنید تا قلعه‌ای بسازید که با پرتاب چند سنگ منجنیق دشمن فرو نریزد!

castle revenge بازی

اما بازی Castle Revenge فقط به ساخت قلعه خلاصه نمی‌شود و بخش دیگری از آن که حمله به قلعه‌های دشمن است، یادآور بازی‌ای چون Angry Birds است. در این بخش ابتدا باید از روی نقشه، قلعه‌ای را که می‌خواهید به آن حمله کنید انتخاب کنید و سپس وارد بخش نبرد خواهید شد. در این بخش، یک منجنیق در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید با آن بخش‌های مختلف قلعه دشمن را هدف قرار دهید. همچنین امکان انتخاب از بین سنگ‌های مختلف نیز وجود دارد و مثلا سنگ‌های بزرگ با قدرت تخریبی بالا یا سنگ‌های انفجاری را دارید که به نوعی نقش پرنده‌های مختلف بازی Angry Birds را در بازی ایفا می‌کنند. 

به مرور زمان و با ارتقای قلعه‌تان، قادر خواهید بود به بنا‌های بیش‌تر و همچنین سنگ‌های بهتر دسترسی پیدا کنید و در نتیجه بتوانید به قلعه‌هایی که بهتر دفاع شده‌اند هم حمله کنید. در کل بازی Castle Revenge گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای دارد و می‌تواند برای مدت زمان طولانی شما را سرگرم نگه دارد. این بازی به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است و از خرید‌های درون برنامه‌ای هم بهره می‌برد. این خرید‌ها قطعا قادر خواهند بود سرعت پیشرفت شما را در بازی افزایش دهند، اما این به معنی بالا رفتن شانس پیروزی شما در نبرد‌ها نیست؛ چرا که با پیشرفت کردن، باید با دشمن قوی‌تری هم رو‌به‌رو شوید. 

castle revenge

از حیث صوتی و بصری هم بازی شرایط خوبی دارد و گرافیک آن در عین سادگی زیبا است و از طرف دیگر، موسیقی‌های قرون وسطایی بازی هم حال و هوای خوبی دارند. در کل اگر به بازی‌های استراتژی روی موبایل علاقه دارید، دانلود بازی Castle Revenge پیشنهاد می‌شود. 

دانلود بازی Castle Revenge


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده