نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۰

تماشا کنید: نگاهی بر تاریخچه سری بازی های Assassin's Creed

یوبی‌سافت، امروز پخش یک سری از تریلرهای بازی Assassin's Creed را که نگاهی‌ به تاریخچه‌ی این مجموعه دارد در کانال رسمی‌ یوتیوب خود آغاز کرد. با زومجی با تماشای قسمت اول این مجموعه همراه باشید.

قسمت اول از مجموعه ویدیوهای نگاهی‌ بر تاریخچه سری بازی‌های Assassin's Creed توسط یوبی‌سافت بر روی کانال رسمی‌ این شرکت در یوتیوب قرار گرفت. در ابتدای این ویدیو، گفته می‌شود که بازی جدید این مجموعه، Assassin's Creed Syndicate، با معرفی‌ کردن المان‌های جدید در گیم‌پلی کاملا پیرو بازی‌های قبلی‌ این سری خواهد بود. بنا به گفته یوبی‌سافت، سری بازی‌های Assassin's Creed همواره در مورد اکتشاف مسیرهای جدید بوده است و Syndicate نیز با معرفی‌ کردن الما‌ن‌هایی مانند قطار‌ها و دستگاه پرتاب طناب از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در ادامه این ویدیو نیز ما می‌توانیم نگاهی‌ به بازی اول اساسینز کرید و نوآوری‌های آن‌ در زمان انتشار خودش داشته باشیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

این‌طور که به نظر می‌رسد، یوبی‌سافت می‌خواهد تا قبل از انتشار بازی Assassin's Creed Syndicate،  قسمت‌های بعدی نگاهی‌ بر تاریخچه‌ی سری بازی‌های اساسینز کرید را منتشر کند.

بازی Assassin's Creed Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ (۱ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و  رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده