نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱

در سرزمین دژمان با هم متحد شوید

دژمان یک بازی استراتژی رایگان تحت وب است که توسط گروه تدبیر طراحی و توسعه یافته است.

نام دژمان از دو بخش دژ (= قلعه) و مان (= پسوند جای) پدید آمده و روی هم به معنی جایگاه دژ است. مردم سرزمین دژمان سال‌ها در کنار هم و با صلح و صفا زندگی می‌کردند. افتخار، دوستی، شجاعت، فداکاری، معنویت، عدالت، تواضع وصداقت از ویژگی‌های مردم این سرزمین بود. کشاورزان گندم مورد نیاز مردم را تهیه می‌کردند، معماران به ساخت و ساز بناها و دژها مشغول بودند، معدنچیان به استخراج آهن و سنگ از دل کوه‌ها و تپه‌ها می‌پرداختند و تاجران با تجارت روزگار خود را سپری می‌کردند. تا اینکه...

این شروع داستان بازی آنلاین دژمان است. دژمان یک بازی استراتژی رایگان تحت وب می باشد که توسط گروه تدبیر طراحی و توسعه یافته است.

دژمان

بازی بر اساس توسعه امپراتوری از طریق ساختمان‌سازی، آموزش نیروهای نظامی و نبرد با نیروهای اهریمنی و غول‌ها ساخته شده است. بیش از ۲۵ نوع ساختمان در این بازی وجود دارد. ساختمان‌هایی برای تولید و فرآوری منابع، ساختمان‌هایی برای تجارت و ساختمان‌هایی برای آموزش ۱۸ نوع سرباز از جمله پیاده نظام، سواره نظام، کیمیاگر، توپخانه و کشتی‌های جنگی.

بازی دژماننمایی از ساختمان ها

قصر یک ساختمان کلیدی در این بازی است و هدف نهایی همه اتحادها ساخت و ارتقاء قصر برای رسیدن به پیروزی نهایی است. تشکیل یک اتحاد جدید و عضوگیری یا عضویت در یکی از اتحادهای موجود در بازی برای ساخت و ارتقاء قصر و در نهایت پیروزی برابر نیروهای اهریمنی و غول ها ضروری است.

هشت فضیلت اخلاقی در این بازی وجود دارد (افتخار، دوستی، شجاعت، فداکاری، معنویت، عدالت، تواضع، صداقت) که به عنوان شاخص در نظر گرفته می‌شود. هر کدام از شهرهای بازیکنان با توجه به نزدیکی به سنگ نماهای موجود در بازی، توسط یکی از شاخص‌ها روشن می‌شوند که اصطلاحاً زمان روشنایی شهر نامیده می‌شود. در این مدت تمام بازیکنان اتحاد باید تلاش کنند تا با کمک یکدیگر منابع مورد نیاز برای ارتقاء قصر را فراهم کنند. اگر یک اتحاد در بین اعضای خود، حداقل یک شهر با قصر سطح ۱۰ در هر شاخص داشته باشد، آن اتحاد برنده بازی و همه اعضای آن اتحاد امپراتورهای سرزمین دژمان خواهند بود.

بازی دژماننمایی از جهان بازی و روشنایی یک شهر در شاخص افتخار

نکات قابل توجه این بازی به شرح زیر است:

  • کار گروهی در این بازی غیر قابل اجتناب است. زیرا روشنایی شهر، ساخت قصر و در نهایت پیروزی در بازی در گرو عضویت در اتحاد است.
  • با توجه به تنوع ساختمان‌ها و سربازان نظامی، یک بازیکن می‌تواند استراتژی‌های مختلفی را در بازی پیاده کند.
  • وجود سیاهچاله‌ها و غول‌ها در بازی، بازیکنان را از حمله به شهرهای دیگر برای کسب منابع بیشتر بی نیاز می‌­کند.
  • بیش از ۲۰ نوع گنجینه در بازی وجود دارد که پیشرفت شما را در بازی افزایش می‌دهد. شکست غول‌های بازی یکی از راه‌های کسب گنجینه‌ها است.

اگر از بازی های گروهی لذت می برید، این بازی را از دست ندهید. برای تجربه بازی دژمان،‌ به وب‌سایت این بازی مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/ 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده