// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۵

موتور آنریل 5 روی پلی استیشن 5 فوق ‌العاده به‌نظر می‌رسد

درحالی که تمام بازیکنان در انتظار انتشار اخبار جدیدی از پلی‌استیشن 5 هستند، شرکت اپیک گیمز تصاویر جدیدی را از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 منتشر کرد.


تا به‌امروز بازی‌های زیادی با موتور آنریل توسعه پیدا کرده است. به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد این موتور گرافیکی حتی شرکت‌های بزرگ نیز اقدام به استفاده از این موتور برای توسعه‌ بازی‌های خود می‌کنند. به‌عنوان مثال سری بازی Gears of War در سال‌های مختلف با موتورهای آنریل متفاوتی تولید و روانه بازار شده‌اند.

اکنون اما درحالی‌که همگان در انتظار روی نمایی سونی از کنسول پلی استیشن 5‌ هستند و خود را برای تماشای بازی های PS5 آماده می‌کنند، شرکت اپیک گیمز اقدام به نمایش ویدیویی چشم‌نواز از قدرت موتور گرافیکی آنریل انجین 5 روی کنسول پلی‌استیشن 5 کرده است. نمایش موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در خلال استریم رویداد سامر گیمز فیست اتفا‌ق افتاد.

در ویدیوی پخش شده برایان کریس، کارگردان فنی گرافیک اپیک گیمز و و جرمی پلاتئو، کارگردان هنری پروژه‌های اپیک گیمز اعلام کردند که نام این محصول قابل بازی که به‌نمایش درآمده، Lumen in the Land of Nanite است.

تمامی محتوای ضبط شده به‌صورت همزمانی Real-Time روی کیت توسعه‌دهنده پلی‌استیشن 5 ضبط شده است. در جریان این ویدیو به‌خوبی بهبود جزئیات نورپردازی بازی را می‌بینیم که اکنون پویاتر از گذشته شده است. دنیای واقع‌گرایانه‌ آنریل انجین ۵ نسبت به آنریل انجین ۴ بهبود‌ قابل توجهی پیدا کرده است و اکنون با کیفیت بافت‌های فوق‌العاده‌ای همراه هستیم. موتور گرافیکی آنریل انجین 5 در سال ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد.

از پایین می‌توانید ویدیویی Lumen in the Land of Nanite از شرکت اپیک را ببینید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده