// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی Way of the Passive Fist مشخص شد

استودیو Household Games با انتشار تریلری تاریخ عرضه بازی منحصر‌به‌فرد Way of the Passive Fist را مشخص کرد.

سال گذشته میلادی بازی Way of the Passive Fist در رویداد کوچکی به نام Day of the Devs که برای بازی‌سازان مستقل برگزار شده بود، معرفی شد و توانست با گرافیک دوبعدی و گرافیک کلاسیک خود نظر برخی از مخاطبان را به خود جلب کند. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان از تاریخ انتشار آن رونمایی کردند.

بازی Way of the Passive Fist با حال و هوای آثار دهه نود در سبک Brawler طراحی شده است و ویژگی‌هایی در خود جای داده که نه تنها آن را در میان بازی‌های جدید منحصر‌به‌فرد نشان می‌دهد بلکه می‌تواند حس نوستالژی را به کاربران کارکشته در این سبک القا کند. در این بازی حرکات حمله زیادی وجود ندارد بلکه گیم‌پلی بازی بیشتر در دفاع کردن خلاصه شده است. دفاع کردن ضربات دشمن در زمان معین شده به شما اجازه می‌دهد که کاراکتر شما با ضربه آرام دو انگشت خود دشمنان را از پای دربیاورد.

به نقل جیسون کانام، یکی از توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو هاوس‌هولد (HouseHold)، برای اینکه کاربران بتوانند در این بازی موفق شوند باید با حرکات و حملات دشمنان آشنا شوند.وی در این باره گفت:

Way of the Passive Fist یک بازی معمولی برالر بزن‌بزن نیست که شما با ضربه‌زدن دکمه‌های کنترلر بتوانید آن را پیش ببرید، بلکه تمرکز گیم‌پلی بازی روی حرکات دفاعی شماست.

استودیو هاوس‌هولد گیمز اعلام کرد که بازی Way of the Passive Fist در تاریخ ۶ مارس (۱۵ اسفند) برای پلی استیشن 4 و در تاریخ ۷ مارس (۱۶ اسفند)‌ برای کامپیوتر و ایکس‌ باکس وان متشر می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید یا اینکه در ادامه تریلر گیم پلی آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی آرکید منحصر‌به‌فرد با زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده