// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

بازی ECHO برای پلی‌ استیشن 4 منتشر شد

استودیو Ultra Ultra که تیم آن را سازندگان سابق بازی Hitman تشکیل داده است، اعلام کرد که بازی ECHO به‌زودی برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

ماه گذشته، استودیو اولترا اولترا (Ultra Ultra) بازی ECHO را که در سبک اکشن و مخفی‌کاری طراحی شده است، برای پی سی منتشر کرد. پس از آن کاربران پلی‌استیشن 4 انتظار داشتند که اطلاعاتی از نسخه کنسولی این بازی دریافت کنند که آیا این بازی به پلی‌استیشن 4 راه پیدا می‌کند یا خیر.

حال در میان جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که بازی ECHO امروز یعنی در تاریخ ۱۹ مهر ماه (۱۱ اکتبر) با گیم‌پلی مخفی‌کاری‌اش برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. در این بازی کاربران در نقش کاراکتری به نام En حضور پیدا می‌کنند، کسی که سفر خود را در قصری مرموز در دنیای دیگری آغاز می‌کند. پس از اینکه وی به قصر بزرگ می‌رسد با قصر باشکوهی روبرو می‌شود که پس از مدتی برای وی تبدیل به یک مکان تاریک می‌شود که غرق در رمز‌ و‌ راز‌هایی بی‌جواب است.

گفتنی است که استودیو Ultra Ultra را تیم سازندگان سابق بازی Hitman از استودیو آیو اینتراکتیو (IO interactive) تشکیل داده‌اند. بازی ECHO هم اکنون با قیمت ۲۴.۹۹ دلار برای کاربران کامپیوتر در دسترس است. بازی مذکور به‌زودی برای پلی‌اسیتشن 4 منتشر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی یا صفحه استیم آن مراجعه کنید.

ضمن مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی برای پلی‌استیشن 4، سازندگان تریلر جدیدی نیز از آن منتشر کردند. تریلر مذکور گیم‌پلی این بازی را روی پلی‌استیشن 4 به نمایش قرار می‌دهد که در آن با محتوای علمی‌ تخیلی و چالش‌برانگیز آن بیشتر آشنا می‌شویم.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده