نویسنده: آراییس نظریان
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی رایگان سازندگان Arma ماه بعد منتشر خواهد شد

استودیو Bohemia Interactive با انتشار تریلر‌های جدیدی از بازی شوتر تاکتیکی Argo تاریخ انتشار آن را مشخص کرد.

بر طبق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو بوهمیا اینتراکتیو (Bohemia Interactive) تاریخ انتشار پروژه جدید خود را مشخص کرد. در این راستا بازی Argo که یک اثر شوتر تاکتیکی و رایگان است، در تاریخ یکم تیرماه (۲۲ ژوئن) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

بازی Argo یا Project Argo شباهت‌های زیادی به پروژه قبلی این استودیو یعنی سری Arma دارد. در واقع این بازی در سبک شوتر نظامی و تاکتیکی واقع‌گرایانه طراحی شده است و وقایع آن هم در دنیایی رخ می‌دهد که شبا‌هت زیادی به نسخه اول بازی Arma دارد. به گفته سازندگان، بازی Argo یک «تبدیل کلی» از بازی Arma 3 است که قرار است در قالب یک بازی کامل توسعه یابد.

argo

سازندگان، تریلرهای جدیدی از Argo منتشر کرده‌اند که بخش چندنفره این بازی را (که حالت رقابتی ۵ در مقابل ۵ است)، به نمایش می‌گذارد. علاوه بر بخش فوق، این بازی یک بخش همکاری چندنفره (Co-op) نیز به همراه دارد که با نام Combat Patrol معرفی شده است. این حالت به کاربران اجازه می‌دهد که با تشکیل دادن تیمی ۱۰ نفره به جنگ با دشمنان بروند و ماموریت‌ها را به پایان برسانند. گفتنی است که این بازی شامل سیستمی است که بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های بخش Combat Patrol را تنظیم کنند و تغییر دهند که از این جهت به سیستم ویرایش سناریوی بازی Arma 3 شباهت دارد.

استودیو بوهمیا در مورد بازی جدید و ویژگی‌های آن نوشته است:

از ویژگی‌های این بازی می‌توان به کاهش المان‌های رابط‌کاربری داخل بازی نسبت به مجموعه بازی‌های Arma اشاره کرد. معرفی سیستم در دسترس جدول امتیازات، تغییر گسترده در قسمت ناحیه و جغرافیای بازی، بازطراحی حالت Link، حالت جدید کوآپ یعنی Combat Patrol به همراه تغییرات دیگر، از ویژگی‌های است که این بازی در خود جای داده است.

با اینکه Argo رایگان یا به اصطلاح Free to Play است؛ اما این بازی دارای سیستم خرید‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود. در عوض، سازندگان برای کسب درآمد، سیستم اختیاری Argo Supporter’s Pack را در این بازی پیاده کرده‌اند که شامل ۱۴ انیمیشن برای صفحه پایانی راند، ۲۲ آیتم ظاهری، قابلیت استفاده از اتومبیل در بخش ویرایش سناریو و قابلیت دسترسی به سرور‌های Argo Support می‌شود.

سازندگان همچنین اعلام کردند که با انتشار بازی Argo، محتویات جدیدی را نیز برای بازی Arma 3 منتشر خواهند کرد. در این راستا بازی Arma 3 میزبان نقشه و حالت Combat Patrol بازی Argo خواهد شد.

بازی Argo از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. شما در صورت تمایل می‌توانید نسخه Project Argo Open Prototype‌ این بازی را از وب‌سایت رسمی بوهمیا دانلود و تجربه کنید.

در ادامه می‌توانید سه تریلر جدید منتشر شده این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

تریلر بازی Argo با نام Link

| |

تریلر بازی Argo با نام Clash

| |

تریلر بازی Argo با نام Raid

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده