// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Expeditions: Viking

استودیو Logic Artists با انتشار تریلر هنگام عرضه بازی Expeditions: Viking اعلام کرد که مراحل ساخت آن به اتمام رسیده است.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو لاجیک آرتیستس (Logic Artists) رسما اعلام کرد که مراحل ساخت بازی استراتژی نوبتی Expeditions: Viking به اتمام رسیده یا به اصطلاح Gold شده است. ضمن اعلام این خبر تریلر هنگام عرضه آن نیز منتشر شد.

بازی Expeditions: Viking تا ساعتی دیگر با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. یوناس ویور، مدیر خلاقیت، در مورد اتمام مراحل ساخت بازی نوشت:

توسعه این بازی برای ما همانند یک سفر لذت‌بخش بود. ما توانستیم با نظرات کاربران در فاز بتای محدود و نمایشگاه PAX East، ایرادات این بازی را برطرف کنیم و حتی ایده‌های جدیدی را نیز در آن پیاده کنیم. بسیار خشنود هستیم که می‌توانیم هفته جاری بازی Expeditions: Viking را به دست طرفداران و گیمر‌ها برسانیم.

کاربران می‌توانند در صورت تمایل، نسخه Deluxe Edition بازی Expeditions: Viking را خریداری کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. نسخه دیلاکس شامل کتابچه هنری، موسیقی متن و بسته‌ الحاقی Blood-Ice می‌شود. در ادامه می‌توانید از محتوای کلی این بازی باخبر شوید.

کاربران در Expeditions: Viking وظیفه مدیریت مردم Norse را بر عهده می‌گیرند. شما باید در این بازی قدرت خود را افزایش دهید و به جستجو در دریا‌ها بروید و به قلمروی پادشاهی بریتانیا برسید؛ جایی که قدرت و ثروت منتظر شما است. شما بایستی نیرو‌های خود را آماده کنید، به سراغ صومه و روستا‌ها بروید و اموال آنها را غارت کنید یا اینکه با تبادلات سیاسی، اموال خود را افزایش دهید و در سرزمین‌های Norse به پادشاهی برسید. دومین نسخه از سری بازی‌های Expeditions این بار می‌خواهد شما را به عصر وایکینگ‌ها ببرد و سفری تاریخی را برای شما به ارمغان آورد.

بازی Expeditions: Viking امروز ۷ اردیبهشت ماه برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده