// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

تریلر جدید بازی 2Dark منتشر شد

فردریک راینال، سازنده بازی Alone in the Dark، تریلر جدیدی از بازی وحشت بقا جدید خود یعنی 2Dark منتشر کرد.

سال گذشته استودیو بیگ‌بن اینتراکتیو (Bigben Interactive) و فردریک راینال، سازنده بازی Alone in the Dark، بازی جدید خود را با نام 2Dark معرفی کردند. در جدیدترین اخبار بازی ، تیم توسعه دهده تریلری جدید منتشر کردند که در آن شاهد توضیحات سازندگان پیرامون مراحل ساخت بازی 2Dark، اثر وحشت بقا هستیم.

در تریلر منتشر شده، راینال در مورد احساس خود از ساخت این بازی توضیحاتی داد و از تفاوت این بازی با سایر ساخته‌های سبک وحشت بقا صحبت کرد.

من همیشه می‌خواستم که یک اثر دیگر از سبک وحشت‌-بقا توسعه دهم. طی چند سال اخیر این سبک توانسته رشد چشمگیری با بازی‌های مختلف داشته باشد.

بازی 2Dark با گیم‌پلی جدید و متفاوت این بار بازی جدیدی را در این سبک نشان خواهد داد. این اواخر بازی‌هایی که از سبک وحشت‌ بقا بهره می‌برند بیشتر احساس «خود‌خواهی» را به کاربر انتقال می‌دهد، من می‌خواهم بازی ترسناکی توسعه بدهم که حس «نوع دوستی» را در کاربر رشد دهد و کاربران فقط به فکر نجات خود نباشند.

در ادامه راینال در مورد مکانیزم و سازوکار‌های اصلی بازی توضیحاتی داد و گفت:

گیم‌پلی بازی 2Dark  ترکیبی از مکانیزم‌ و سبک‌های مختلف است. این بازی یک اثر ماجراجویی است که به همراه دیالوگ‌ها و عنصر‌های مخفی کاری (بیشتر مواقع در تاریکی پنهان شدن) شما را به دنیای تاریک این بازی دعوت می‌کند. می‌توان محتوای کلی این بازی را به نجات کودکان ربوده شده از سوی تبهکاران اشاره کرد.

بازی 2Dark ماجراهای آقای اسمیت، کاراگاه سابق، را روایت می‌کند؛ کسی که درگیر تعدادی پرونده‌ی کودک ربایی شده است. با توجه به خلاصه داستان بازی 2Dark که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید، این اثر به مرور حال و هوای تاریک‌تری به خود می‌گیرد.

به جنگ با تبهکاران خطرناک رفته و با استفاده از مهارت‌های کاراگاهی خود و به جستجوی کودکان گمشده و ربوده شده بروید و آنها را نجات دهید.

یکی از ویژگی‌های بارز بازی 2Dark که آن را از سبک‌های مشابه متمایز می‌کند، می‌توان به سازوکار‌های ذخیره سازی بازی اشاره کرد، چرا که استفاده نادرست از آن می‌تواند شخصیت شما را به کشتن دهد.

بازی 2Dark در تاریخ ۲۰ اسفند (۱۰ مارس) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را دانلود و تماشا کنید و در میان صحبت‌های سازندگان نگاهی به دنیای این بازی بیاندازید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده