// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۹

ویدیو بروزرسانی 3.5 بازی Final Fantasy XIV منتشر شد

با بروزرسانی ۳.۵ بازی Final Fantasy XIV کاربران می‌توانند به محتویات داستانی و دانجن‌های جدید دسترسی داشته باشند.

براساس جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر Final Fantasy XIV، ویدیویی جدید از بروزرسانی ۳.۵ این بازی را منتشر کرده است. بروزرسانی ۳.۵ تحت نام The Far Edge of Fate در تاریخ ۲۸ دی ماه (۱۷ ژانویه) برای پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 3 منتشر خواهد شد.

بازیکنان می‌توانند تا قبل از عرضه شدن بسته الحاقی Stormblood از این بروزرسانی که شامل محتویات داستانی، دانجن‌های جدید و ابزارهای مختلف می‌شود لذت برده و تجربیات جدیدی را کسب کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو بروزرسانی The Far Edge of Fate را مشاهده کنید.

| |

این بروزرسانی درواقع وقایع داستانی پس از Shadows of Mhach را روایت می‌کند. جایی که بازیکنان می‌بایست بسراغ دانجن‌های جدیدی مثل Baelsar’s Wall و Sohm Al رفته و کوئست‌های جدیدی را تجربه کنند. همچنین این ویدیو صحنه‌هایی از یک Raid جدید بنام Dun Scaith را به تصویر می‌کشد که در آن ۲۴ بازیکن می‌توانند به مبارزه کردن بپردازند.

از دیگر بخش‌های این بروزرسانی که در ویدیو به آن‌ها اشاره شده است، می‌توان به ابزار و لباس‌های جدید، مدل موهای جدید و یک سری Mount اشاره کرد. ولی نکته اصلی این بروزرسانی یک Armor برای بخش PvP بازی است که برگرفته از شخصیت اصلی سریال ژاپنی گارو بوده و شما را در ظاهر وی بنمایش می‌گذارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده