نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

کارگردان بازی Final Fantasy XV: همه به سمت ارائه ی بازی های جهان باز خواهند رفت

هاجیمِه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV در مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی PlayStation اعلام کرد که بازی‌ها به سمت ارائه‌ به صورت جهان باز پیش خواهند رفت، زیرا تکنولوژی آن اکنون در دسترس است و این مساله فرآیند را تسهیل می‌کند. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.
ساختن یک بازی جدید از دل بازی‌های قبلی سریِ Final Fantasy همواره یکی از چالش‌های اصلی بازیسازان این مجموعه بوده است. ارائه‌ی قسمت جدید به صورت جهان باز گرچه تلاشی در همین جهت بوده است اما این موضوع وقتی با اهمیت‌تر می‌شود که عناوین نقش آفرینیِ جهان باز دیگری هم عرضه شده‌اند که استاندارد‌های این سبک را به معنای واقعی ارتقاء بخشیده‌اند. هاجیمِه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV، اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی PlayStation به همین موضوع اشاره می‌کند و می‌گوید:
من فکر می‌کنم که امروز همه به یک سمت و جهت حرکت می‌کنند. بازی Horizon شرکت گوریلا گیمز هم مسیری بسیار مشابه را طی می‌کند. ایده‌ی داشتن جهان باز در بازی، سفر‌های بدون حد و مرز بین مناطق درون بازی و شکار کردن و جنگیدن؛ من فکر می‌کنم تکنولوژی اکنون در جایگاهی است که می‌تواند این مولفه‌ها را به خوبی در اختیار بازی‌کنندگان قرار دهد.
بازی Final Fantasy 15 به احتمال زیاد سال آینده برای پلی‌استیشن ‌4 و ایکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد. منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده