نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱

تماشا کنید: پاسخ سازندگان Trine 3 به انتقادات

استودیو فروزن‌بایت، سازنده بازی Trine 3: The Artifacts of Power, با انتشار ویدیویی پاسخ بازخوردهای منفی‌ این بازی را داد. آنها در این ویدیو توضیحاتی نیز درباره‌ی دلیل کوتاه بودن بیش از حد بازی دادند. با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.

هفته گذشته جوئل کینانن - نایب رئیس استودیو فروزن‌بایت، در صفحه رسمی‌ استیم بازی اعلام کرد که به دلیل بازخوردهای منفی‌ طرفداران و توجه کم رسانه‌ها به قسمت سوم این بازی، آینده این سری در هاله‌ای ابهام قرار گرفته است.

کینانن در ادامه نیز دلیل کوتاه بودن بیش از حد بازی را ۳ بعدی بودن آن شمرد و گفت:

ما در ابتدا داستان بسیار طولانی‌تری برای بازی نوشته بودیم و برنامه داشتیم که مراحل بسیار بیشتری در بازی بگنجانیم اما برای ساخت مراحل بیشتر، به پول بیشتری نیاز داشتیم. اگر می‌خواستیم تمامی این مراحل را در بازی قرار بدهیم، هزینه ساخت بازی چیزی در حدود ۱۵ میلیون دلار می‌شد!

امروز نیز، فروزن‌بایت با انتشار ویدیویی توضیحات بیشتری در این باره داد. کای تواوینن - مدیر بازاریابی این استودیو، تقصیرات را بر گردن خودش می‌اندازد و می‌گوید باید به طرفداران دلیل کوتاه بودن بازی را اعلام می‌کرد. وی در بخشی از این ویدیو می‌گوید:

به عنوان رئیس بخش بازاریابی استودیو، من تمام تقصیرات را بر گردن می‌گیرم. ما کماکان در حال برنامه ریزی برای آینده هستیم و اینطور که به نظر می‌رسد این آخرین فرصت ما است. همه‌چیز را باید از صفر شروع کنیم!

نسخه کامل ویدیو منتشر شده توسط فروزن‌بایت را می‌توانید در زیر تماشا کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بازی Trine 3 هفته گذشته برای رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد.

منبع: IGN

 

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده