سیستم مبارزات نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7، با انجام آزمون و خطا تولید می شود
تتسویا نامورا، کارگردان نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 در گذشته گفته بود قصد ندارد مجددا همان سیستم مبارزاتی که در گذشته مشاهده کردیم را در بازی قرار دهد. با این حساب وی اعلام کرده بود هنوز برنامهی دقیقی برای نحوهی اجرای این تغییر بزرگ ندارد.
ظاهرا طی چندماه اخیر سازندگان کمی راه خود را برای تولید یک سیستم جدید در بخش مبارزات پیدا کردند. طی مصاحبه اخیری که با یوشینوریکیتاسه، تهیهکننده این بازی انجام شده، وی گفته است تیم آنها تقریبا ایدهی کاملی از سیستم مبارزات بازی و چیزی که قصد دارند در انتهای مراحل تولید بازی شبیه آن باشد را به دست آوردند. با این حال سازندگان هنوز در حال بررسی نمونههای آزمایشی مختلف و انجام آزمون و خطا برای رسیدن به هدف خود هستند:
این روزها ما دید کاملی نسبت به ویژگیهای بصری این بازسازی مجدد داریم. از طرفی دیگر، در حال کار روی سیستم مبارزات بازی هستیم و با انجام آزمون و خطا، قصد داریم سیستم کاملا جدید و مفیدی را برای بازی تولید کنیم. از آنجایی که سیستم مبارزات بازیهای قدیمی احتمالا در بازار امروزی کار نخواهد کرد، به این مسئله که سیستم مبارزات جدید بازی به چه شکل خواهد شد فکر میکنیم.
با تمام تغییراتی که در نسخه نهایی در سیستم مبارزات نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 مشاهده خواهیم کرد، اما کارگردان این بازی در گذشته اعلام کرد این بازی برای طرفداران قدیمی آن قابل شناسایی خواهد بود.
نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 در سال ۲۰۱۶ ابتدا برای کنسول پلیاستیشن 4 عرضه خواهد شد. نسخه ایکسباکس وان این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.
منبع: VG247