نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

میازاکی کارگردانی بازی Dark Souls 3 و بسته های الحاقی Bloodborne را بر عهده خواهد داشت

هیدتاکا میازاکی، خالق مجموعه Dark Souls و بازی Bloodborne، اگرچه از چالش پیش‌روی خود باخبر است، اما در صحبت‌های اخیر خود تایید کرده کارگردانی بسته‌های الحاقی بلادبورن و دارک سولز ۳ را به طور همزمان برعهده خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگرچه تمام تمرکز علاقه‌مندان در نمایشگاه گیمزکام روی بازی Dark Souls 3 بوده است، اما در این بین هنوز هم برخی‌ها وجود داشتند که در رابطه با بسته‌های الحاقی بازی Bloodborne از میازاکی سوالاتی پرسیدند.

میازاکی در صحبت‌های خود تایید کرد در کنار تولید بازی دارک سولز ۳، وی کارگردانی بسته‌های الحاقی بلادبورن هم را برعهده خواهد داشت. وی گفت این اولین باری نیست که کارگردانی چند پروژه مختلف را با یکدیگر در دست داشته است:

زمانی که من مشغول ساخت Demon’s Souls بودم، رهبری پروژه Armoured Core: For Answer را هم برعهده داشتم. حتی در زمان تولید نسخه اول Dark Souls، من در نقش تهیه‌کننده و کارگردان حاضر شدم.

احساس می‌کنم به خوبی می‌توانم کارگردانی بسته‌های الحاقی بلادبورن و بازی دارک سولز ۳ را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

وی درادامه تایید کرد یو تانیمورا، کارگردان بازی Dark Souls 2، به تیم تولید بازی Dark Souls 3 ملحق شده است. بنابراین زمانی که میازاکی روی مکانیک‌های اصلی بازی کار می‌کند، کارهای دیگر تولید این پروژه را کارگردان‌های دیگر استودیو انجام خواهند داد:

تا زمانی که نام من در تیتراژ پایانی یک بازی به عنوان کارگردان قرار دارد، آن بازی باید به حد خاصی از کیفیت رسیده باشد. می‌توانم به شما اطمینان بدهم که این بازی‌ها به کیفیت مدنظر من خواهند رسید.

بازی Dark Souls 3 اوایل سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. این درحالی است که بسته‌های الحاقی بازی Bloodborne هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

گیم‌پلی بازی دارک سولز ۳ برای اولین‌بار در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ به نمایش درآمد. اگر این نمایش را که شباهت زیادی به بازی بلادبورن پیدا کرده از دست دادید، می توانید از طریق زومجی تریلر گیم‌پلی بازی Dark Souls 3 در گیمزکام ۲۰۱۵ را مشاهده کنید.

منبع: VG247