نویسنده: Zoomg Team
// دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

گزارش مالی الکترونیک آرتز پلتفرم پی‌سی را صدر نشین فروش نشان می‌دهد

کمپانی الکترونیک‎آرتز امروز درمورد درآمد سالانه‎ی خود صحبت کرد. بر این اساس، در بین همه‎ی پلتفرم‎ها، پی‎سی توانسته بیشتر از همه برای این کمپانی درآمد زایی کند. با زومجی همراه باشید.

کسی قدرت پلتفرم پی‎سی را انکار نمی‎کند؛ همین امر موجب می‎شود خیلی‎ها به سمت این پلتفرم بروند. اطلاعات حاکی از آن است که در سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۶، پلتفرم پی‎سی توانسته بیشترین درآمد را نصیب کمپانی الکترونیک‎آرتز کند.

به علاوه، الکترونیک‎آرتز خبر داد که گیمرها در دو بازی Battlefield 4 و Battlefield Hardline بیش‎از ۱۷۰ میلیون ساعت، به‎صورت آنلاین بازی کرده‎اند؛ لازم به ذکر است که این ارقام، تنها مربوط به سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۶ می‎شود. به علاوه، این کمپانی خبر داد که در این بازه‎ی زمانی، به طور متوسط روزانه بیش از ۱۶ میلیون مسابقه در بازی FIFA 15 انجام شده است.

اما نکته‎ی مهم تر اینجا است. جایی که الکترونیک‎آرتز اعلام می‎کند پلتفرم پی‎سی در ربع اول سال مالی ۲۰۱۶ موفق شده حدود ۲۱ درصد از درآمد الکترونیک‎آرتز را نصیب خود کند. از سویی دیگر، کنسول‎های نسل هشتمی، همراه با هم، توانسته اند حدود ۴۱ درصد از این درآمد را نصیب خود کنند. کنسول‎های نسل هفتم نیز ۲۴ درصد این درآمد را نصیب خود کرده‎اند.

21 درصد از درآمد الکترونیک‎آرتز را تنها پلتفرم «پی‎سی» کسب کرده است؛ عالی است ... 21 درصد از درآمد الکترونیک‎آرتز را تنها پلتفرم «پی‎سی» کسب کرده است؛ عالی است ...

آمار فوق نشان می‌ده که پی‎سی موفق شده از کنسول‎های نسل هفتمی نیز پیشی بگیرد. چراکه هرکدام از دو کنسول نسل هفتمی حدود ۲۰.۵ درصد از این درآمد را نصیب خود کرده‎اند درحال که پی‎سی ۲۱ درصد این درآمد را دارد. ما حدس می‎زنیم که در این میان، پلی‎استیشن 4 توانسته نسبت به رقیب خود ایکس‎باکس وان، درآمد زایی بیشتری داشته باشد؛ بنابراین، پلی‎استیشن 4 سودآورترین کنسول برای الکترونیک‎آرتز در سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۶بوده است.

نظر شما در این‎باره چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: DSOG


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده