نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

باید منتظر اخبار‌ بزرگی در مورد Uncharted: The Nathan Drake Collection باشیم

تا بحال اخبار بسیار زیادی درباره‌ Uncharted: The Nathan Drake Collection  منتشر شده است. اما بنا به گفته اسکات رودز، نایب رئیس بخش توسعه محصولات سونی، ما باید منتظر اخبار بسیار بیشتری در مورد این بازی باشیم. با زومجی همراه باشید.

اسکات رودز در مصاحبه‌ای که اخیرا با پلی‌استیشن بلاگ‌کست انجام داد تأیید کرد که بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد. همچنین وی افزود که حالت عکاسی بازی بسیار جالب است. سپس در ادامه مصاحبه با گفتن جملاتی طرفداران این بازی را در انتظار اخبار بسیار بزرگ‌تری قرار داد:

نکات خیلی‌ خیلی‌ بیشتری از بازی هنوز منتشر نشده. من به زودی برای انجام مصاحبه دیگری بر خواهم گشت و آن‌ موقع می‌توانیم راجع به نکات جدیدی از بازی باهم صحبت کنیم. من قصد دارم شمارو اذیت کنم! شما من رو به زودی دوباره در این جا با اخبار بسیار بیشتری از Nathan Drake Collection خواهید دید.

وی در ادامه فزود:

خیلی‌ اخبار بیشتری در راه است. من قصد ندارم شمارو اذیت کنم. من می‌خوام شمارو خیلی‌ اذیت کنم بطوری که نتوانید منتظر بمانید!

از صحبت‌های رودز اینطور می‌شود برداشت کرد که اخبار بسیار بزرگی‌ در مورد بازی در راه است. برای اینکه بدانیم آیا Nathan Drake Collection از یک ریمستر ساده فراتر رفته است یا نه باید صبر کنیم. بنا بر شایعات، تعدادی از طرح‌های کنترلی که در بازی‌های جدیدتر این سری وجود داشت در بازی‌های قدیمی‌تر پیاده سازی می‌شوند.

رودز همچنین در مورد اینکه چرا به این تعداد بازی ریمستر برای پلی‌استیشن 4 ساخته می‌شود گفت:

من خیلی‌ با این سوال که چرا این بازی‌ها را شما بر روی پلی‌استیشن 4 ریمستر می‌کنید مواجه می‌شوم. دلیل اصلی‌ اینکار این است که تعداد بسیار زیادی از کاربران پلی‌استیشن 4 قبلا پلی‌استیشن 3 نداشته‌اند و ما اینکار را بخاطر این دست از بازیکنان انجام می‌دهیم.

Uncharted: The Nathan Drake Collection به صورت اختصاصی و در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۵(۱۷ مهر ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده