نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

قهرمان جدید League Of Legends: یک ماهی بزرگ!

Riot از قهرمان جدید خود رونمایی کرد. تَهم کِنچ، پادشاه رودخانه  اسم این قهرمان جدید است.  قابلیت های این قهرمان  حول دهان بزرگ و اشتهای زیادش می چرخد. قهرمانی با ویژگی های خاص که توانایی تغییر نتیجه بازی را دارد.

پس از پخش شدن یک تیزر کوتاه در هفته گذشته، بالاخره از قهرمان جدید League Of Legends رونمایی شد. تَهم کِنچ بر خلاف ظاهر شیطانی و باتلاقی اش، قهرمانی با قابلیت های قابل توجهی است و  استفاده از این قابلیت ها حتی توانایی تبدیل شکست به برد را دارد.

قدرت های او حول شکم بزرگ و اشتهای فوق العاده زیادش می چرخد. تَهم کِنچ هر چیزی را می تواند بخورد. از مینیون ها گرفته تا دشمنان و حتی هم تیمی ها!

به طور مثال، قابلیت Q وی Tongue Lash نام دارد. در اجرای این قابلیت او با زبان خود به دشمن حمله می‌کند. برخورد زبان به دشمن باعث آسیب رساندن  و کند شدن دشمن می شود. اگر او دشمن را سه بار با ضربات پایه‌ای یا قابلیت‌هایش هدف قرار دهد، دشمن Stun می شود.

Devour نام قابلیت W این قهرمان است که توانایی قورت دادن هدف را به تَهم کِنچ می دهد. اگر او دشمن را قورت دهد، به دشمن آسیب می‌رسد و اگر یکی از هم تیمی ها را قورت دهد، تا اتمام زمان Devour، هم تیمی از آسیب دیدن مصون می ماند.

اما ویژگی که او را نسبت به تمام قهرمان های دیگر متمایز می کند، آلتیمیت این قهرمان است. Abyssal Voyage اسم این قابلیت است.

هنگام استفاده از Abyssal Voyage، تَهم کِنچ دهانش را باز می کند و یکی از هم تیمی ها به داخل دهان او می پرد. پس از این اتفاق، تَهم کِنچ یک گرداب زیر پای خود ایجاد می کند و به مکان دیگری در نقشه تلپورت می‌شود.

این ویژگی استفاده های زیادی چه در حمله و چه در دفاع دارد. به طور مثال اگر شما زیر حمله سنگین دشمن باشید با استفاده از Abyssal Voyage به راحتی می توانید از مهلکه فرار کنید. همچنین هنگام حمله،  اگر بخواهید به دشمنی در نقطه دیگر نقشه حمله کنید به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. 

به خاطر ویژگی ها و قابلیت های ذکر شده، تَهم کِنچ ذاتا یک قهرمان پشتیبان است و هدف نهایی او حمایت از هم تیمی هایش است. در رونمایی رسمی این قهرمان، Riot  گفته است «هنگامی که او وارد میدان نبرد می‌شود، تنها هدفش حفاظت از یارش است».

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده