نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲

عبور فروش بازی الدن رینگ از ۲۰.۵ میلیون نسخه

شرکت بندای نامکو ساعاتی قبل جدیدترین آمار فروش بازی الدن رینگ را در اختیار کاربران گذاشت.

بازی Elden Ring همچنان به‌ موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد. آخرین ساخته استودیو بازی‌سازی فرام سافتور درکنار خلق تجربه‌ای دل‌نشین برای طرفداران آثار این شرکت و کسب جایزه بهترین بازی سال، سود مالی زیادی را نیز نصیب ناشران خود کرده است. در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، شرکت بندای نامکو به‌صورت رسمی آمار فروش بازی الدن رینگ را اعلام کرد.

بندای نامکو به‌تازگی گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود را منتشر کرده است. براساس این گزارش بازی Elden Ring تا تاریخ ۳۱ ماه مارس ۲۰۲۳ بیش از ۲۰/۵ میلیون نسخه به فروش رسیده است. همچنین این گزارش بیان می‌کند که ساخته تحسین‌شده‌ی استودیو فرام‌ سافتور از اواخر ماه فوریه ۵۰۰۰۰۰ نسخه را به آمار فروش خود اضافه کرده است.

تصویر هنری فوق العاده از بازی Elden Ring استودیو ژاپنی فرام سافتور

خالقان الدن رینگ هم‌اکنون مشعول توسعه بسته الحاقی این بازی که با نام Shadow of the Erdtree شناخته می‌شود، هستند. از طرفی دیگر نیز در ماه اوت بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon اثر مورد انتظار FS، توسط بندای نامکو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. زومجی در بررسی بازی Elden Ring نمره ۹/۵ را برای این اثر در نظر گرفته است. در بخشی از این بررسی به قلم محمد صادق تواضعی می‌خوانیم:

«بازی Elden Ring بااینکه شباهت‌هایی به ساخته‌های قبلی فرام سافتور دارد، اما المان‌های جدید و تازه‌ای را هم در خود جای داده تا بتواند جدا از ارائه تجربه‌ای جدید به کاربران تازه‌وارد، حس و حال تازه‌ای را هم برای کاربران قدیمی به‌وجود آورد. وجود جهانی رمز آلود و ارزشمند چیزی است که می‌تواند ساعت‌ها مخاطب را سرگرم کند.»

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشترک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده