// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱

افزایش تعداد بازی‌سازهای استودیو Housemarque شرکت سونی

موسس و رئیس استودیو هوس‌مارک اعلام کرد که تعداد اعضای این تیم افزایش یافته است.

وقتی مدتی پس از عرضه‌ی بازی Returnal شاهد خریداری شدن استودیو فنلاندی هوس‌مارک توسط شرکت سونی بودیم، این تیم حدود ۸۰ کارمند داشت. حالا در جریان جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که تعداد بازی‌سازهای حاضر در استودیو Housemarque به ۱۱۰ نفر رسید.

ماه‌ها قبل فهمیدیم که هوس‌مارک مشغول کار روی یک بازی جدید برای پلی استیشن 5 است و حالا این تیم فرست-پارتی (اختصاصی) بزرگ‌تر از قبل به نظر می‌آید. همچنین گفته می‌شود که گسترش استودیو Housemarque ادامه پیدا خواهد کرد. این اتفاق وقتی خوشحال‌کننده‌تر به نظر می‌رسد که به یاد بیاوریم در سال ۲۰۱۷ میلادی، هوس‌مارک انقدر با مشکلات زیادی روبه‌رو بود که یک مقاله با عنوان «بازی‌های آرکید مرده‌اند» را منتشر کرد؛ مقاله‌ای که رسما می‌گفت تحسین شدن بازی‌های این استودیو جلوی قرارگیری آن در شرایط مالی بد را نمی‌گیرند.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره‌ی پروژه‌ی جدید هوس‌مارک و حتی زمان معرفی آن نداریم. باید دید سازندگان در چه زمانی و به چه شکل از بازی جدید خود رونمایی خواهند کرد. آیا آن‌ها می‌خواهند بازی جدید PS5 را فقط وقتی معرفی کنند که فاصله‌ی زیادی تا زمان عرضه نداشته باشد یا اول سراغ یک رونمایی نسبتا زودهنگام می‌روند؟ باید صبر کرد و دید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده