// چهار شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۶

خرید ۱۴ درصد از سهام استودیو فرام سافتور توسط شرکت سونی

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی (SIE) صاحب ۱۴.۰۹ درصد از سهام استودیو ژاپنی فرام‌سافتور می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی اعلام شد که Sony Interactive Entertainment صاحب ۱۴.۰۹ درصد از سهام استودیو FromSoftware، سازنده‌ی بازی‌های دارک سولز می‌شود. در همین حین Sixjoy که به شرکت تنسنت تعلق دارد، مالکیت ۱۶.۲۵ درصد از سهام فرام‌سافتور را به‌دست می‌آورد. شرکت Kadokawa با در دست داشتن ۶۹.۶۶ درصد از سهام فرام‌سافتور، همچنان مالک ارشد استودیو سازنده‌ی بازی الدن رینگ به شمار می‌آید.

این خبر به‌صورت رسمی اعلام شد و ژورنالیست‌های گوناگون از جمله تاکاشی موچیزوکی که در بلومبرگ کار می‌کند، آن را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشتند.

لوگوی استودیو فرام‌سافتور

شرکت Sony صاحب دو اثر ساخته‌شده توسط هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیو فرام‌سافتور است؛ بلادبورن و دیمنز سولز. بازی Demon's Souls در سال ۲۰۰۹ میلادی روی کنسول PS3 به‌دست گیمرها رسید و در سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد انتشار ریمیک آن برای پلی استیشن 5 توسط استودیو بلوپوینت شرکت سونی بودیم.

بازی Bloodborne در سال ۲۰۱۵ میلادی برای کنسول PS4 عرضه شد و همچنان طرفدارهای دوآتشه‌ی خود را دارد. حالا باید دید باتوجه‌به تصاحب ۱۴.۰۹ درصد از فرام سافتور توسط سونی، آینده برای این استودیو تحسین‌شده به چه شکل رقم می‌خورد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده