نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۶

نمایش گیم پلی بازی The Callisto Protocol روی کنسول های نسل ۹

رسانه گیم اینفورمر با پخش یک ویدیو در یوتیوب، جزییات بیشتری از بازی The Callisto Protocol را در اختیار کاربرها گذاشت.

بدون شک تازه‌ترین اثر خالق سری بازی‌های دد اسپیس، یکی از ویدیوگیم‌های مورد‌انتظار سال جاری میلادی به شمار می‌آید. بازی The Callisto Protocol از زمان معرفی رسمی خود، توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرد و ارائه‌ی هر نوعی از اطلاعات جدید از این اثر ترسناک از جانب سازندگان، هیجان طرفدارهای ژانر وحشت ویدیوگیم را دو‌چندان می‌کند.

توسعه این بازی بر عهده استودیو بازی‌سازی Striking Distance است. حال به‌تازگی وبسایت گیم اینفورمر در مصاحبه اخیر خود با گلن اسکافیلد، خالق اثر، توضیحات بیشتری از این بازی را برای علاقه‌مندان منتشر کرد و ما شاهد نگاه کوتاهی به بازی هستیم. شما عزیزان ازطریق لینک زیر می‌توانید ویدیو پخش‌شده را به تماشا بنشینید.

در یوتیوب تماشا کنید

هیولای بازی The Callisto Protocol در محیط تاریک

همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، ما در این ویدیو ۶ دقیقه‌ای شاهد نمایش گیم‌پلی در سه محیط مختلف بازی هستیم. ویدیوهای گیم‌پلی روی سخت‌افزار کنسول‌های نسل جدید ضبط شده‌اند و جزییات بصری بازی، شگفت‌انگیز و چشم‌‌نواز به نظر می‌رسند. پروتوگانیست اثر در ویدیو نمایش‌داده شده در راهرو و محیط‌های کم‌نور بازی قدم می‌زند و به مقابله با دشمنان ترسناک می‌پردازد. همچنین در این ویدیو نگاهی به انفجار‌ها و سلاح‌های بازی کالیستو پروتکل داریم.

از طرفی دیگر، خالق بازی که به‌عنوان رئیس استودیو Striking Distance نیز شناخته می‌شود، صحبت‌های جالبی را در مورد قرار دادن مفاهیم مختلف در ماهیت این اثر داشت. در حقیقت او در ویدیو پخش‌شده راجع به پروسه‌ی نویسندگی بازی ترسناک The Callisto Protocol هم صحبت کرد.

کالیستو پروتکل در تاریخ ۲ دسامبر سال جاری میلادی (۱۱ آذر) برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از اثر جدید خالق دد اسپیس دارید؟ دیدگاه‌های خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده