// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰

تریلر بازی MultiVersus حالت جدید Rifts را نشان می‌دهد

استودیو Player First Games با پخش تریلر جدیدی از بازی MultiVersus به نمایش حالت Rifts پرداخت.

بازی MultiVersus در تاریخ ۸ خرداد (۲۸ مه) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نسخه نهایی مبارز‌ها، مکانیزم‌ها و محتوای بیشتری را نسبت‌به بتا عمومی سال گذشته در اختیار بازیکن‌ها قرار خواهد داد. شاید یکی از مورد انتظارترین محتویات تازه بازی حالت PvE باشد؛ حالتی که استودیو Player First Games با پخش تریلری جدیدی آن را به نمایش گذاشت.

این حالت که Rifts نام دارد، شامل نبردها و چالش‌های مختلفی تحت عنوان Node برای تجربه به‌صورت تک‌نفره یا چندنفره می‌شود؛ مواردی که مبارزه‌های عادی و مینی‌گیم‌هایی متنوع را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

استفاده از Mutatorها نیز به هیجان‌انگیرتر شدن مبارزات در مسیر تکمیل مأموریت‌ها و کسب الماس‌ها کمک خواهند کرد. این Mutatorها شامل الماس‌های دفاع، حمله و توانایی‌های خاص می‌شوند که امکان افزایش قدرت‌ یا بهره‌گیری از اثرات جانبی ویژه مانند شانس وارد ساختن شوک به دشمنان را فراهم می‌کنند.

ریفت‌ها به دسته‌های مختلف مانند آموزشی یا ویژه تقسیم می‌شوند که در ادامه به انواع آن‌ها اضافه خواهد شد. همچنین ریفت‌های دیگری نیز برای این بازی درنظر گرفته شده است که جزئیات کامل آن هنوز منتشر نشده است. شما می‌توانید تریلر حالت Rifts بازی را در کانال یوتیوب ایکس باکس مشاهده کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده