// سه شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۱

درگذشت رکورددار اسپیدران بازی Spelunky 2 در سن ۲۵ سالگی

متیو جوزف جولیان که بیشتر با اسم مستعار Twiggle شناخته می‌شود و بسیاری از طرفدارهای سری بازی Spelunky فعالیت‌های او را دنبال می‌کردند، در سن ۲۵سالگی از دنیا رفت.

متاسفانه به‌تازگی اعلام شد که متیو جوزف جولیان در سن ۲۵سالگی از دنیا رفت. او به‌عنوان اسپیدرانر Spelunky و Spelunky 2 بارها به‌خاطر شناخت عمیق خود از این مجموعه مورد توجه قرار گرفت و این بازی‌ها را با روش‌های مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان می‌رساند. او رکورددار یکی از اسپیدران‌های بازی Spelunky 2 است و رسانه PC Gamer در این رابطه با او مصاحبه کرده بود.

متیو جوزف جولیان بیشتر در فضای آنلاین با نام مستعار Twiggle شناخته می‌شود و Xanagear یکی از دوست‌های او به شمار می‌آمد. Xanagear در توییتر نوشت: «من کلمه‌ای را برای توصیف احساس خود پیدا نمی‌کنم. لطفا سراغ عزیزان، خانواده، دوست‌های خود و حتی کسی که به‌تازگی با او دعوا داشته‌اید بروید و بهشان بگویید که به آن‌ها اهمیت می‌دهید. همین کار می‌تواند تفاوت بزرگی را ایجاد کند. در آرامش بخواب، دوست من. همیشه تو را به یاد خواهیم داشت و دل‌تنگ تو خواهیم بود».

Xanagear خطاب به رسانه PC Gamer گفت: «او نخستین کسی بود که به امتیاز 99-7 رسید و همچنان صاحب رکورد جهانی در دسته‌بندی Cosmic Ocean است. او لحظات خوش زیادی را [برای همه] به وجود آورد و همواره یک انسان خوشایند بود».


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده