نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۳

وجود تمرکز بالا روی مبارزات تن به تن در بازی The Callisto Protocol

طراح ارشد بازی The Callisto Protocol در مصاحبه جدید خود تایید کرد که نبردهای تن‌به‌تن، نیمی از تجربه‌ی مبارزه در بازی را سر و شکل داده‌اند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، رسانه‌ی گیم‌اینفورمر (GameInformer) ویدیوهایی جدید با محوریت مصاحبه‌با سازندگان بازی بازی The Callisto Protocol را منتشر کرده است. در یکی از این ویدیوها، بن واکر، طراح ارشد بازی پیرامون مکانیزم‌های مبارزه در کالیستو پروتکل صحبت کرده و نبردهای تن‌به‌تن را نیمی از تجربه‌ی مبارزه در بازی دانسته‌ است. در صحبت‌های واکر چنین می‌خوانیم:

«حال‌وهوای کلی مبارزه در بازی، به‌ایجاد حس تقلا و تلاش برای بقا مربوط می‌شود؛ به‌این شکل که شما در کالیستو پروتکل به‌هر کاری دست می‌زنید تا زنده بمانید. تقریبا نصف تجربه‌ی مبارزه در بازی، به‌نبردهای تن‌به‌تن مربوط می‌شود. این یعنی شما باید در مورد نحوه‌ی استفاده از گلوله‌هایی که در اختیار دارید، باهوش باشید. می‌توانید با اجرای ضربه‌های زنجیره‌ای و ترکیبی (اجرای Comboها با سلاح سرد) دشمنان را از خودتان دور کرده و در لحظه‌ی مناسب، تفنگ خود را آماده و یک شلیک دقیق را به‌صورت دشمن‌تان روانه کنید».

وجود یک سیستم پرجزئیات با محوریت قطع کردن اعضای بدن دشمنان درکنار بالا بودن اختیار بازیکن در نحوه‌ی پیش برد بازی به‌صورت بهره‌گیری از اسلحه‌ی گرم یا نبرد تن‌به‌تن، یک تجربه‌ی مبارزاتی و بقا-محور احتمالا عمیق را در بازی کالیستو پروتکل ایجاد خواهد کرد. بازی The Callisto Protocol در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) راهی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده