نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۰

وجود محتویات مخفی بسیار زیاد در مراحل بازی The Callisto Protocol

کارگردان خلاق بازی کالیستو پروتکل در مصاحبه‌ی جدید خود اعلام کرد که مراحل این اثر از راه‌‌ها و محتویات مخفی بسیار زیادی تشکیل شده‌اند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، گلن اسکافلید که خالق سری دد اسپیس به‌شمار می‌رود و حالا مشغول ساخت بازی ترسناک جدیدش به‌نام کالیستو پروتکل است، طی مصاحبه‌ی خود با رسانه‌ی IGN از ساختار خطی و راه‌های مخفی موجود در مراحل بازی The Callisto Protocol صحبت کرد و اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است. اسکافیلد در صحبت‌های خود چنین می‌گوید:

«بازی تقریبا خطی است. ما راه‌های ثانویه‌ی بسیار زیادی را به‌مراحل کالیستو پروتکل اضافه کرده‌ایم بازیکنان در محیط کالیستو کاوش بکنند. هیچ اجباری نیست که مراحل را از این مسیرها تکمیل بکنید اما باید بگویم که حجم بالایی از محتویات مخفی را در [این مسیرها از] مراحل بازی گنجانده‌ایم. چیزهایی که اطلاعات مهمی از قصه‌ی بازی را در اختیارتان قرار می‌دهند»

کالیستو پروتکل با تریلر بسیار خشن، اتمسفرسازی خاص و ساختار گیم‌پلی‌اش که شباهت‌هایی به‌بازی دد اسپیس دارد، هواداران ژانر وحشت/بقا را حسابی به‌هیجان آورده است. بازی The Callisto Protocol در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) در دسترس دارندگان ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی قرار خواهد گرفت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده