// پنجشنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۲

ساخت بازی ترسناک داستانی AAA توسط استودیو Firesprite سونی

رسانه VGC با بررسی آگهی‌های استخدام استودیو Firesprite گزارش داد که این تیم پلی استیشن مشغول ساخت یک بازی ترسناک با آنریل انجین 5 برای کنسول PS5 است.

نمی‌دانیم که آیا بازی ترسناک استودیو Firesprite در حقیقت قسمت جدید یکی از مجموعه‌های متعلق به سونی همچون Siren است یا IP تازه‌ای را به وجود می‌آورد

استودیو Firesprite شرکت سونی نه‌تنها بیشتر از ۲۵۰ بازی‌ساز دارد، بلکه به‌عنوان صاحب استودیو Fabrik Games هم شناخته می‌شود. در نتیجه باتوجه‌به گستردگی این تیم بریتانیایی تعجب‌آور نیست که ظاهرا اعضای آن روی چند پروژه کار می‌کنند. براساس جدیدترین اخبار بازی که بیرون‌آمده از دل آگهی‌های استخدام فایراسپرایت هستند، استودیو نام‌برده اکنون مشغول آفرینش یک بازی ترسناک، پرخرج، داستانی و ماجراجویانه است که با آنریل انجین 5 برای پلی استیشن 5 ساخته می‌شود.

سازندگان به‌دنبال سر و شکل بخشیدن به داستان‌گویی، اسطوره‌شناسی و جهان بازی ترسناک خود هستند. آن‌ها در آگهی استخدام به‌دنبال یک کارگردان داستانی برای اثر می‌گردند که روی کیفیت پیاده‌سازی محتوای قصه در این بازی AAA نظارت داشته باشد. در همین حین مشخص نیست که آیا فایراسپرایت در حال به وجود آوردن یک IP ترسناک جدید یا روی یک بازی تازه برای یکی از مجموعه‌های متعلق به سونی همچون Siren کار می‌کند.

تصویری از سری بازی Siren پلی استیشن سونی

بازی Horizon Call of the Mountain برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2 که با همکاری استودیو گوریلا تولید می‌شود، یکی دیگر از آثار در حال ساخت فایراسپرایت است. همچنین براساس گزارش رسانه VGC می‌دانیم ظاهرا کارگردان سابق سری بازی ریسینگ Motorstorm در استودیو Firesprite روی بازی Twisted Metal جدید کار می‌کند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده