// یکشنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۹

پیشرفت جذاب پروژه بازسازی Oblivion در اسکایریم توسط طرفدارها

کار روی ماد Skyblivion به هدف بازسازی The Elder Scrolls IV: Oblivion در The Elder Scrolls V: Skyrim از حدود ۱۰ سال قبل شروع شد و حالا تا حد خوبی جلو رفته است.

گاهی طرفدارهای پروپاقرص یک بازی ویدیویی می‌توانند سال‌ها مشغول کار روی پروژه‌های خاص همچون ساخت مادها باشند و با تحسین بسیاری از افراد علاقه‌مند به آن اثر مواجه شوند. به همین خاطر پیشرفت پروژه Skyblivion تا این حد جالب به نظر می‌رسد و قدم به اخبار بازی می‌گذارد. تیم سازنده‌ی این ماد که به‌دنبال بازسازی بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion در نسخه PC بازی The Elder Scrolls V: Skyrim است، تقریبا از ۱۰ سال قبل کار روی آن را آغاز کرد. اکنون در جدیدترین ویدیو پخش‌شده از سوی سازندگان ماد می‌بینیم که Skyblivion به کجا رسیده است.

ویدیو جدید به نمایش اسلحه، محیط‌ها و دشمنانی از بازی Oblivion می‌پردازد که همه در اسکایریم بازسازی شده‌اند. البته سازندگان علاوه‌بر نمایش پیشرفت‌های پروژه به این نکته هم اشاره می‌کنند که ماد Skyblivion کامل نشده است و هنوز در چند بخش نیاز به انجام کارهای بیشتر توسط تیم سازنده دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

شاید جالب باشید که بدانید همزمان با پیشرفت پروژه Skyblivion، یک تیم دیگر در پروژه‌ای به اسم Skywind مشغول بازسازی بازی The Elder Scrolls III: Morrowind در بازی Skyrim است. افرادی که این پروژه‌های را جلو می‌برند، بعضا مدام با آپدیت‌های جذاب می‌خواهند اعضای تیم خود را گسترش دهند. زیرا بالاخره ارائه‌ی بازسازی مورد بحث به مخاطب اصلا ساده نیست و در عین حال باتوجه‌به این حقیقت که ماد مورد بحث در آخر فقط می‌تواند به شکل رایگان عرضه شود، کار روی آن قرار نیست درآمدی برای تیم سازنده داشته باشد.

در صورتی که مایل به‌دنبال کردن جدی‌تر پروژه هستید و برای تجربه‌ی بازی Oblivion با گرافیک بهتر اشتیاق دارید، احتمالا می‌خواهید به سایت رسمی ماد Skyblivion بروید؛ تا بتوانید مدام در جریان ابعاد گوناگون پروژه باشید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده