نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴

رویداد رسانه‌ای احتمالی بازی Gran Turismo 7 ظاهرا به تعویق افتاده است

ظاهرا طرفدارهای سری گرن توریسمو باید زمان بیشتری را برای انتشار جزئیات بیشتر از بازی ریسینگ Gran Turismo 7 استودیو پولی‌فونی دیجیتال منتظر بمانند.

سونی با دستی پر به‌سراغ سال ۲۰۲۲ می‌رود و آن را با عرضه‌ی چندین بازی انحصاری برجسته آغاز می‌کند. بازی Gran Turismo 7 یکی از این آثار است که بیش از یک ماه دیگر در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. طرفدارهای این مجموعه‌ی ریسینگ نیز بی‌صبرانه منتظر انتشار جزئیات و تریلرهای گیم‌پلی جدیدی از بازی گرن توریسمو ۷ هستند.

اخیرا تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی ادعا کرد که سونی در آستانه‌ی برگزاری یک رویداد رسانه‌ای برای بازی Gran Turismo 7 در زمانی نامعلوم از ماه جاری است؛ رویدادی که با جزئیات، تریلرها و موارد تازه دیگری از این بازی بسیار مورد انتظار همراه خواهد بود. بااین‌وجود، به‌نظر می‌رسد که تغییری در برنامه‌های پلی استیشن ایجاد شده است. تام هندرسون با انتشار توئیتی اظهار داشت که رویداد رسانه‌ای گرن توریسمو 7 که ظاهرا برای برگزاری در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برنامه‌ریزی شده بود، به تعویق افتاده است. این اینسایدر می‌گوید که سونی دلیل این تأخیر را اعلام نکرده است و تاریخ برگزاری آن در آینده نیز فعلا معلوم نیست.

همان‌طور که تام هندرسون اشاره می‌کند، نظر به اینکه زمان زیادی تا انتشار Gran Turismo 7 باقی نمانده است، تأخیر در برگزاری این رویداد رسانه‌ای نگرانی‌هایی را در خصوص عرضه‌ی بازی در موعد مقرر ایجاد کرده است. این احتمال نیز وجود دارد که انتظار طرفدارها برای شنیدن خبرهای بیشتر از این بازی ریسینگ طولانی‌تر شود. با همه‌ی این تفاسیر، هنوز باید ویروس کرونا را به‌عنوان یک عامل تأثیرگذار در نظر گرفت. به‌طور کلی این احتمال وجود دارد که دلیل این تأخیر نیز همین مورد بوده باشد.

مدتی قبل شرکت سونی تریلرهایی از بازی Gran Turismo 7 را به اشتراک گذاشت که پیست Deep Forest Raceway، خودروی اسپرت کاملا الکتریکی Porsche Vision و موارد دیگری را در معرض نمایش قرار دادند. بازی گرن توریسمو ۷ در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی ریسینگ از همان روز عرضه بیش از ۴۲۰ اتومبیل را در دسترس قرار می‌دهد و امکان شخصی‌سازی ظاهری خودرو، تنظیم فنی ماشین و تصویربرداری از آن‌ها در بیشتر از ۲۵۰۰ لوکیشن را برای گیمرها فراهم می‌آورد.

 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده