// جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷

نارضایتی کارگردان Days Gone از عدم ساخت دنباله بازی

جف راس در حساب کاربری توییتر خود گفت با اینکه بازی Days Gone فروش خوبی داشت، دنباله‌ی آن ساخته نشد.

اکنون حدودا یک سال و پنج ماه از عرضه‌ی Ghost of Tsushima می‌گذرد و این بازی بیش از هشت میلیون نسخه فروش داشته است؛ آماری که سونی و استودیو Sucker Punch از آن راضی هستند. جف راس، کارگردان Days Gone ادعا می‌کند که این بازی حدودا یک سال و هفت ماه پس از عرضه به بیشتر از ۸ میلیون نسخه فروش رسید. ولی به‌گفته‌ی او تیم مدیریت استودیو با پروژه مثل یک شکست برخورد می‌کرد.

او دراین‌باره می‌گوید: «زمانی‌که من سونی را ترک کردم [سال ۲۰۲۰] یک سال و نیم (به‌علاوه‌ی یک ماه) از عرضه‌ی بازی می‌گذشت و بیش از هشت میلیون نسخه به فروش رسیده بود. از آن زمان قطعا فروش بازی بیشتر هم شده است و حتی بیش از یک میلیون نسخه هم روی کامپیوتر فروخته شد. این در حالی است که رفتار مدیریت استودیو باعث می‌شد که احساس کنیم بازی یک ناامیدی بزرگ بوده است. حتی نسخه اول بازی Killzone هم دارای متا ۷۰ بود و دنباله آن توانست متا ۹۱ را کسب کند. شما قبل از راه رفتن، باید روی زمین بخزید و قبل از دویدن هم باید راه بروید».

راس در ادامه‌ی صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که قرار بود دنباله این بازی اورجینال هم ساخته شود. اما سونی باتوجه‌به بررسی‌های منفی و متوسط پرشمار بازی، اجازه‌ی ساخت دنباله را نداد. چند ماه قبل گزارش بلومبرگ به این موارد اشاره کرد. حتی ظاهرا در مقطعی قرار بود که تیم Bend روی آنچارتد کار کند و بیشتر همکار ناتی داگ باشد. در نتیجه برخی از اعضا استودیو را ترک کردند. البته مدتی بعد از انتشار آن گزارش، خبر ساخت یک بازی جهان باز جدید توسط استودیو بند سونی به‌صورت رسمی اعلام شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده