// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۰

ساخت یک بازی جهان باز جدید توسط استودیو بند سونی

استودیو بند سونی که به‌عنوان سازنده بازی Days Gone و بازی Syphon Filter شناخته می‌شود، اکنون در حال ساخت یک بازی جدید جهان باز است که مجموعه‌ای تازه را به وجود می‌آورد.

هرمن هالست، رئیس استودیوهای جهانی سونی تایید کرد که به وجود آوردن IPها (مجموعه‌ها) تازه همچنان اهمیت بسیار زیادی برای پلی استیشن دارند. او می‌گوید که مجموعه بازی‌های جدید، در حقیقت جاری‌کننده‌ی خود در رگ‌های صنعت بازی‌های ویدیویی هستند: «درنهایت من می‌خواهم که استودیوهای بازی‌سازی پلی استیشن بدون ترس و شجاع باشند؛ تا سراغ ریسک‌های جدید بروند. ما به‌دنبال ساخت بازی‌هایی هستیم که احتمالا هیچ‌جای دیگر ساخته نمی‌شوند».

او پروژه‌ی جدید استودیو بازی‌سازی BEND را بسیار هیجان‌انگیز می‌داند؛ یک بازی با IP جدید که اعضای بند بسیار علاقه‌مند به ساخت آن هستند. وی می‌نویسد: «آن‌ها با این بازی جدید در حال بالاتر بردن سیستم‌های جهان-باز عمیقی هستند که در بازی Days Gone طراحی کردند. پس من برای استودیو بند بسیار احساس خوشحالی می‌کنم».

بدون شک گیمرها انتظار عرضه‌ی این بازی برای کنسول پلی استیشن 5 را دارند. ولی ما نه‌تنها هنوز اسم و هیچ‌کدام از اطلاعات مربوط‌به آن را نداریم، بلکه احتمالا چندین و چند ماه دیگر نخستین اطلاعات جدید راجع به این بازی جهان-باز را می‌شنویم. بااین‌حال قطعا خوشحال‌کننده است که اعضای استودیو بند سونی روی محصولی کار می‌کنند که شدیدا به آن علاقه دارند.


منبع PS.Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده