// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۳

واکنش منتقدین به بازی Forza Horizon 5

به‌تازگی میانگین نمرات Forza Horizon 5 منتشر شد و بررسی‌های آن خبر از یک بازی انحصاری و ماشین‌سواری فوق‌العاده می‌دهند.

سری فورتزا هورایزن را می‌توان بهترین بازی ریسینگ جهان-باز با المان‌های آرکید در سال‌های اخیر دانست که نسخه به نسخه، تجربه‌ی منحصرفه‌به‌فرد و جذابی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. این بار استودیو Playground Games، سازنده‌ی سری Forza Horizon به‌سراغ مکزیک رفت تا تجربه‌ی رانندگی سرگرم‌کننده در محیط‌های این کشور را تقدیم گیمرهای ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی کند.

تغییرات این نسخه صرفا به رانندگی در محیط جدید ختم نمی‌شوند. بلکه بازی از نظر بصری و المان‌های آب و هوایی هم دست‌خوش تغییرات شده است و شاهد موارد جدیدی هستیم. سیستم پیشرفت در بازی فورتزا هورایزن 5 هم نسبت به قسمت‌های قبلی مجموعه دست‌خوش تغییرات شده است.

طی ساعات اخیر بسیاری از بررسی‌های بازی Forza Horizon 5 منتشر شده‌اند و میانگین نمرات آن را می‌توان در متاکریتیک و اوپن کریتیک مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید بعضی از نظرات منتقدهای بازی‌های ویدیویی در ارتباط با این نسخه را مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی Forza Horizon 5 که با بازخوردهای فوق‌العاده‌ی رسانه‌ها مواجه شده است، در تاریخ ۱۴ آبان ماه برای خریدارهای نسخه‌ی ۹۹.۹۹ دلاری و در تاریخ ۱۸ آبان ماه برای سایر کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.

Forza Horizon 5

رقابت در پیستی در مکزیک در بازی Forza Horizon 5

گیمزرادار: ۱۰۰ از ۱۰۰

Forza Horizon 5 یک نسخه‌ی زیبا و خیره‌کننده با مسابقات خاطره‌انگیز خلاقانه و محتویات عالی است.

آی‌جی‌ان: ۱۰۰ از ۱۰۰

Forza Horizon 5 بهترین گزینه برای افراد علاقه‌مند به جمع‌آوری ماشین، تفکر در مورد اتومبیل‌ها و تجربه‌ی رانندگی با آن‌ها است. همچنین می‌توان از Forza Horizon جدید به‌عنوان یک بازی ماشین‌سواری در دسترس یاد کرد که کاربرهای مختلف به خوبی با آن همراه می‌شوند؛ چه افرادی که انقدر عاشق بازی‌های ریسینگ هستند که نسخه‌های گران‌تر را خریدند و چه بازیکن‌هایی که صرفا به خاطر قرارگیری آن روی سرویس گیم پس سراغ بازی می‌روند. فارغ از مهارت کم یا زیاد که در رانندگی و درک اندک یا فراوانی که از مکانیک ماشین‌ها دارید، قادر به لذت بردن از بازی هستید.

این بازی به خوبی به ظاهر و فرهنگ مکزیک وفادار است و ازطرفی با الهام از بازی‌های MMO، تعداد زیادی از فعالیت‌ها و مسابقات را برای گیمر آماده کرده است؛ حتی بیشتر از قسمت‌های قبلی مجموعه. بااین‌حال Forza Horizon 5 همواره آرامش‌بخش است و وجود فعالیت‌های متعدد در نقشه، باعث ایجاد دلهره در بازیکن نمی‌شود. نکته‌ی جالب وجود پاداش‌های متعدد در بازی است. Forza Horizon 5 اصلا شما را مجبور به انجام فعالیت‌هایی نمی‌کند که آن‌ها را دوست ندارید. این بازی از نظر بصری زیبا و از نظر صداگذاری فوق‌العاده است و تجربه‌ی باشکوهی را به گیمر تحویل می‌دهد. Forza Horizon 5 بالاتر از همه‌ی مواردی که در خود جا داده، بهترین بازی ریسینگ جهان-باز زندگی من است؛ نتیجه‌ی کار یک استودیو ساخت بازی ماشین‌سواری که در نقطه‌ی اوج قرار دارد.

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

Forza Horizon 5 بهترین بازی این نسخه و همچنین بهترین بازی عرضه‌شده روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تا به امروز است. این یک بازی ریسینگ روان با فعالیت‌های متعدد در جهانی زیبا و چشم‌نواز است که به‌واسطه‌ی سیستم پیشرفت جدید خود، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا روی مواردی که دوست دارند، تمرکز کنند.

گیم‌اینفورمر: ۹۵ از ۱۰۰

از هرجنبه‌ای، Forza Horizon 5 باعث هیجان‌زدگی مخاطب می‌شود. موقع تجربه‌ی بازی روی صندلی خود میخ‌کوب شده بودم و کارهای زیادی برای انجام دادن در جهان زیبای آن وجود داشت. این یک Supercar تنظیم‌شده به شکل ایده‌آل است.

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

Forza Horizon 5 یک پیشرفت دیگر در سری به حساب می‌آید و این‌جا یک نسخه‌ای دگرکون‌کننده از Forza Horizon را نمی‌بینیم. اگر از تجربه‌ی بازی‌های این مجموعه لذت نبرده‌اید، قسمت جدید نظر شما را تغییر نمی‌دهد. البته این به‌معنی تکراری بودن بازی نیست. زیرا حتی در موارد مشابه، Forza Horizon 5 تغییرات کوچک اما معنی‌داری نسبت به بازی‌های قبلی این سری دارد که باعث می‌شوند بازیکنان با نشستن پشت ماشین‌ها، تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند. اثر جدید استودیو Playground Games جلوتر از هر بازی هم‌سبک با خود است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده